اخبار خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوب
موضوعات داغ

شکایت علوم پزشکی اهواز از خبرنگار خوزستانی/مدیران بازمانده از دولت روحانی را برکنار کنید

راوی جنوب| روز گذشته پلیس فتا خوزستان در تماس با سردبیر راوی جنوب از شکایت دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحت مدیریت فرهاد ابول نژادیان خبر می دهد و میخواهد که به ستاد استان مراجعه کند.

امروز سردبیر این رسانه پس از مراجعه متوجه می شود دلیل شکایت دانشگاه علوم پزشکی اهواز بخاطر یک توییت و یک استوری در صفحات شخصی خود در توییتر و اینستاگرام بوده و شاکی به ظاهر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز است.

در این توییت سوالاتی مبنی بر اینکه «شفاف سازی شود، آیا مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز #خدمت سربازی و #دوره طرح نیروی انسانی را گذرانده است؟ اگر نگذرانده است چگونه توسط فرهاد ابول نژادیان به سمت #مدیرروابط عمومی منصوب شده، قانونی یا غیرقانونی؟ رابطه #استخدامی وی با دانشگاه چیست؟ #تخلف» پرسیده شده است که در اقدامی غیرحرفه ای، «شکایت» را جایگزین «پاسخ» کردند؛ اگرچه به عنوان بازماندگان دولت سابق، انتظار بیشتری نمی‌توان از آنها داشت.

حال اینکه سوالات چرا بی پاسخ ماند و چرا مسئولین علوم پزشکی اهواز هیچگاه شفاف نکردند که مدیر روابط عمومی خود را بر اساس کدام قانون و چگونه منصوب کردند و رابطه استخدامی وی با دانشگاه چیست، شائبه وجود یک تخلف را در اذهان عمومی ایجاد می کند.

اگرچه شکایت از خبرنگاران توسط دستگاه های دولتی در اواخر دولت روحانی شدت گرفت، اما امروز با سرکار آمدن دولت جدید، می توان امیدوار بود با برکناری و پاکسازی مدیران عالی و میانی در دستگاه ها، بساط تخلف و شکایت از خبرنگاران بزودی برچیده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا