اخبار مهماختصاصی راوی جنوباقتصادیتحلیلی
موضوعات داغ

یوسف داودی: اتهامات بی اساس و تکراری است/شکایت از عبدالملکی و مشاورش در دادسرای کارکنان دولت جریان دارد/ میدان را خالی نمی کنم

یوسف داودی کارآفرین خوزستانی در واکنش به تکرار اتهامات طرح شده در رابطه با پتروشیمی مسجدسلیمان از سوی یک رسانه ضمن تکذیب موارد مطرح شده، از پیگیری شکایت از عبدالملکی وزیر سابق کار خبر داد

به گزارش راوی جنوب | یوسف داودی کار آفرین خوزستانی که توانسته بود با راه اندازی پتروشیمی مسجدسلیمان زمینه ساز رونق و آبادانی این منطقه را فراهم کند در ابتدای سال ۱۴۰۱ با طرح اتهاماتی که هیچگاه در دادگاه ثابت نشده بود و با جو سازی های حجت الله عبدالملکی وزیر سابق کار و رفاه اجتماعی و مشاور رسانه ای وی از سمت مدیر عاملی برکنار شد .

مجدد اما بعد جوسازی ها رخ داده و عدم اثبات ادعاهای طرح شده و نسبت داده شده به یوسف داودی کار آفرین خوزستانی از سوی وزیر سابق کار و مشاورش مجدد یک رسانه این ادعاها و اتهامات را طرح کرده است که با واکنش داودی همراه شد .

داودی در پاسخ به این پرسش که در رسانه های فضای مجازی مجددا لیستی از اتهامات را شما به شما نسبت دادند آیا این اتهامات صحت دارد؟ واکنش شما چیست؟ گفت:

در خصوص اینکه رسانه هایی مجددا اتهاماتی رو متوجه بنده کردند متوجه شدم دقیقا همون مطالبی است که مشاور محترم وزیر کار قبلی علیه بنده در فضای مجازی منتشر کردند و آقای وزیر هم این مطالب را توییت کردند و در فضای مجازی منتشر کردند که بنده هم بلافاصله علیه این دو بزرگوار در دادسرای کارکنان دولت شکایت کردم و همچنان هم پیگیر هستم و هر دوی این بزرگوار را مفتری میدانم زیرا مملکت قانون و قوه قضائیه دارد، حساب و کتاب دارد اینطور نیست که ما فکر کنیم در فضای مجازی هر چیزی را که توانستیم بگوییم و برویم دنبال کارمون کسی هم با ما کاری ندارد و به راحتی آبروی دیگران را ببریم و پیش خود بگوییم با ما کاری نخواهند داشت. نخیر! این افراد باید بیایند و پاسخ بدهند. یک کارآفرینی که آمده در محرومترین نقاط کشور که ۴۴ درصد نرخ بیکاریش بوده، در یکی از مناطقی که امیدی وجود نداشته، کسی باور نمیکرده اتفاقی بیفته همچین شاهکاری را به خرج بدهد بعد به دلیل اینکه ما دوست داریم رفیقمون یا دوستمون در راس این مجموعه قرار بگیرد بیاییم طرف را در فضای مجازی، رسانه های عمومی ، صدا و سیما بی آبرو بکنیم و بعد مراجع قانونی بگوید چون ایشون وزیر یا مشاور وزیر هست ما باهاش کاری نداریم. خیر! نظام قانون دارد، ما به مراجع قضایی و به تمامی سلسله مراتب نظام اعتقاد داریم، اگر فردی که مظلوم واقع شده حتی در پایین ترین رده اجتماعی هم باشد اگر علیه کسی که جایگاه بالایی هم دارد شکایت کند من معتقدم سیستم قضایی رسیدگی خواهد کرد مگر اینکه طرف نتواند مظلومیت خودش را اثبات کند، اگر برای قاضی ثابت بشود طرف مظلوم واقع شده حتما تظلم خواهی و برخورد خواهند کرد. بنابراین این اتهامات تازگی ندارد اینها همان مطالبی است که قبلا هم مطرح کردند و عناصر پخش این اتهامات را تا حدودی میشناسیم، بنده قطعا پیگیری قضایی خواهم کرد گرچه برایم اهمیت ندارد متاسفانه همیشه قهرمان کشی هست، در واقع افراد خدوم را ملکوک و بی آبرو کردند تا از میدان به در کنند و این عمل یک فرهنگ غیر اسلامی و غیر اخلاقی است که متاسفانه در جامعه ما دیده میشود اما باید صبور باشیم اگر برای خدا و اهداف نظام و مردم مملکتمون کار میکنیم و دلمون برای مردممون میسوزه نباید از کوره در برویم و مقاوم بایستیم و تلاش کنیم که انشاالله کشورمان را آباد کنیم.
در اینجا بنده اعلام میکنم آدمی نیستم که از این اتهامات و حرفای بی اساس میدان را خالی کنم و تا روزی که نفس میکشم هر تلاشی که بتوانم برای کشورم میکنم و این تلاش را ادامه راه شهدا میدانم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا