اخبار شهرستان های خوزستاناخبار مهمسیاسیمجلس شورای اسلامی
موضوعات داغ

نگاه اجمالی به سو مدیریت فلسفی زاده مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان: بعد از رامهرمز، خرمشهر در بن بست سو مدیریت فلسفی زاده

راوی جنوب| با نگاه اجمالی به عملکرد مهراب فلسفی زاده مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان چیزی جز سو مدیریت ‌و نادیده گرفتن قوانین دیده نمی شود.

بطور مشخص فلسفی زاده بعد از آن که از انجام مراحل قانونی صدور حکم شهردار منتخب رامهرمز در چندین مرحله خودداری کرد در نهایت با پا فشاری شورا و طی مراحل قانونی نهادهای بالادستی در نهایت اختلاف میان شورای شهر رامهرمز و مدیر کل امور شهری، بنفع شورا و در تایید ادعاهای شورای شهر رامهرمز تمام شد.

اما این احتمالا پایان اقدامات عجیب، غیرشفاف و پرابهام فلسفی زاده مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان نیست. خرمشهر مجدد در موردی مشابه رامهرمز با سو مدیریت ها و اقدامات گزینشی از جمله در بحث شهرداران مناطق خرمشهر و دو معاون شهردار و همچنین در قضیه عدم اسکان شهردار رامهرمز عبدالامیر کمایی در محل خدمت از سوی فلسفی زاده کاملا مشهود می باشد.

از سوی دیگر شنیده ها و نقل قول های در فضای مجازی حکایت از آن دارد که عبدالامیر کمایی و مهراب فلسفی زاده نسب فامیلی و طایفه ای دارند موضوعی که لازم است شفاف سازی شود.

از سوی دیگر ضروری است، استاندار خوزستان صادق خلیلیان و خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان نسبت به عملکرد پر ابهام مهراب فلسفی زاده دقت بیشتری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا