اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوبمجلس شورای اسلامی
موضوعات داغ

جویجری با چه هدفی جلسه مجمع نمایندگان را ترک کرد، اتحاد یا دو دستگی؟

جویجری نماینده اهواز که با شعار انتخاباتی نخل و بلوط روی کار آمد در مجمع نمایندگان دو دستگی به وجود آورده است.

راوی جنوب|بعد از آنکه جویجری در انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با یک همراهی کم نظیر از سوی نخبگان اهوازی راهی مجلس شود عملا به غیبتی طولانی مدت رفت.جویجری نه تنها ائتلاف شکل گرفته تحت عنوان «نخل و بلوط» خشکاند بلکه به هر آن چیزی که وعده داده بود پشت پا زد و همه را فراموش کرد.

جویجری در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را مصداق نخ تسبیح می دانست که می تواند تمام نمایندگان مجلس استان خوزستان را متحد و همدل به سمت پیگیری مطالبات مردم هدایت کند.اما غیبت و پشت پا زدن جویجری به کلام و وعده های خود و فراموشی نخبگان عملا در مجمع نمایندگان استان خوزستان در نقش یک نماینده ای ظاهر شد که نه تنها اتحاد و همدلی را دنبال نمی کند بلکه زمینه ساز چند دستگی را به وجود آورد.

جویجری در سومین سال مجلس و در انتخابات ریاست مجمع نمایندگان استان خوزستان وقتی اکثریت اعضا بر روی قاسم ساعدی به اجماع رسیده بودند با مطرح کردن نام مجید ناصری نژاد زمینه ساز چند دستگی را به وجود آورد، که البته موفق نشد و اکثریت اعضا با رای به قاسم ساعدی او را سومین رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

اما نکته قابل تامل و توجه آن است که جویجری نه تنها به وظایف نمایندگی خود به خوبی عمل نمی کند بلکه در جلسات مجلس شورای اسلامی و در جلسات مجمع نمایندگان استان خوزستان کمترین مشارکت را دارد. جویجری در اقدامی غیر حرفه ای و برای برهم زدن اتحاد نمایندگان خوزستان ضمن ترک جلسه با جوسازی رسانه ای سعی دارد عملکرد ضعیف خود را پنهان کند.

باید دید جویجری که تنها در دو جلسه مجمع نمایندگان حضور داشته است و هر دو مرتبه هم طبق شنیده ها با تفرقه سبب چند دستگی در مجمع نمایندگان استان خوزستان شدن است ، اینبار تفرقه میان ساعدی و ناصری نژاد، باید دید نقطه پایان تفرقه های جویجری و لطمه به اتحاد نمایندگان کجاست ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا