اخبار خوزستاناخبار مهمتحلیلی
موضوعات داغ

توسعه عمرانی استان خوزستان با دکترای الهیات

فاضل عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان مدرک دکترای خود را در اختیار رسانه ها قرار بدهد‌.

راوی جنوب| استان خوزستان یکی از وسیع ترین و استراتژیک ترین استان های کشور است که می طلبد با نگاه تخصصی و توسعه مدیریت شود.

استان خوزستان چند سالی است که در حوزه عمرانی با سو مدیریت های پی در پی ابر بحران های را طی می کند‌. ابر بحران هایی که برخی از آنها دومینو بار تکرار می شود.

بدیهی است زمانی که به حوزه عمرانی اشاره می شود مسئولیت اصلی بر دوش معاونت عمرانی استانداری خوزستان است.

معاونت عمرانی استانداری خوزستان چند سالی است با سو تدبیر و عملکرد ضعیت فاضل عبیات در یک سکون و بی تحرکی محض مانده است. عملکردی که در تاریخ ۴ شهریور ۹۹ مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور طی نامه ای از آن به عنوان سهل انگاری یاد کرد.

تصویر نامه معاون عمرانی وزیر کشور در سال ۹۹:

می توان به فاضل عبیات در بحران های مختلف استان خوزستان مانند سیل،آب گرفتگی معابر، توسعه زیر ساخت ها عمرانی، عدم ایجاد ساختار منظم و هماهنگی میان دستگاه های متولی، عدم استفاده از صاحب نظران و نخبگان حوزه عمرانی خوزستان، زلزله، تنش آبی و … انتقادات جدی وارد کرد.

اما با نگاهی به مدرک دکترای فاضل عبیات به منشأ و مبدا بسیاری از این انتقادات و سو مدیریت ها می توان پی برد. این انتظار می رود استاندار خوزستان صادق خلیلیان در راستای نگاه تخصصی به توسعه استان خوزستان سکان حوزه عمرانی خوزستان را هرچه سریعتر به اهل فن بسپارد که با دکترای الهیات این استان کماکان در مسیر بحران حرکت خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا