اخبار خوزستاناخبار مهماخرین خبر ها

یک استاد رشته انرژی و اقتصاد مدیرعامل پتروشیمی پردیس شد/ لواسانی سکاندار بزرگ‌ترین مجتمع تولیدکننده آمونیـاک و اوره خاورمیانـه

مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس در آیین معارفه خود از این شرکت به عنوان یکی از مهمترین شرکت های بازار بورس و سرمایه کشور یاد کرد و گفت: برای تولید اوره های جدید با استفاده از علوم روز دنیا در پتروشیمی پردیس با برنامه ریزی های کارشناسی و علمی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، سیدمحمدرضا میری لواسانی در این آیین اظهارکرد: پذیرش این مسئولیت و رهبری چنین مجموعه ای برای هر انسان آگاهی بسیار سخت است، چراکه اگر در روند رشد شرکت کوچکترین چالش یا انحرافی ایجاد شود بدون تردید هم در بازار بورس و سرمایه و هم در تولید شرکت تأثیرگذار خواهد بود. امیدوارم با همراهی و کمک مدیران و متخصصانی که در این شرکت حضور دارند روند رشد فعلی را ادامه دهیم و شاهد پیشرفت های بیشتری در مجموعه باشیم.

مدیرعامل پتروشیمی پردیس با اشاره به اهمیت بالای تحقیق و توسعه در سازمان تأکید کرد: پژوهش، فناوری و توسعه از مهمترین بخش های سازمان است، با توجه به مطالعات جدی که در این خصوص داشته ام پیشنهاد می کنم امکان استفاده از نانوتکنولوژی و فناوری های روزآمد بررسی و امکان سنجی شود تا بزودی به سمت تولید انواع اوره های جدید و دوستدار محیط زیست حرکت کنیم.

میری لواسانی ادامه داد: بهبود وضعیت تعمیرات و نگهداری در شرکت با استفاده از نرم افزارها و علوم روز دنیا، بهبود مدیریت ریسک، استفاده از سیستم RBPSM برای مدیریت ایمنی و فرآیند، بهبود وضعیت آموزش و مستندسازی تجارب مدیران و انتقال این تجربیات به نسل های آینده مدیران شرکت از دیگر مواردی بود که مدیرعامل جدید پردیس به تفصیل درخصوص آنها سخن گفت.

وی میری لواسانی خاطرنشان کرد: امیدوارم با همکاری همه عوامل این شرکت، در بخش های مختلف سازمان در سال ۱۴۰۲ موفق تر از قبل باشیم و شرکت پتروشیمی پردیس، درخشان تر از سال۱۴۰۱ ، هم در بازار بورس و سرمایه و هم در حوزه تولید جایگاه خود را درصدر شرکت های سودآور کشور تثبیت نماید.
گفتنی است، دکتر سیدمحمدرضا میری لواسانی به عنوان نماینده شرکت سرمایه گذاری غدیر در هیئت مدیره شرکت پتروشیمی پردیس و مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

بر اساس این گزارش، لواسانی دانش ‌آموخته دکتری مدیریت ریسک از دانشگاه لیورپول انگلیس، عضو هیات علمی دانشگاه و مدرس دروس انرژی، مالی و اقتصادی در مقطع ارشد و دکتری می ‌باشد.

ریاست هیات مدیره شرکت­­های بیمه البرز، سرمایه­‌گذاری تجارت بیمه نو، عضویت در هیات مدیره لیزینگ آریا دانا، آرمان اطلس، ثمین پترو دانا، مشاور شرکت­های نفت و گاز پارس، شرکت ملی نفت، شرکت صنایع دریایی فراساحل و معاون ریسک بانک دی از جمله سوابق این مدیر متخصص و باسابقه است.

مدیر عاملی شرکت آلومینیوم اراک آخرین تجربه این مدیر برنامه­‌محور می‌­باشد که در حدود ۱۸ ماه قائم مقامی و مدیر عاملی، با توجه ویژه به تولید باکیفیت، مدیریت بهای‌‌تمام‌‌شده، صادرات، مدیریت زمان و هزینه در اجرای طرح­های توسعه­‌ای، توانست این شرکت را در رتبه ۷۵ از صد شرکت برتر معرفی و با وجود تحریم‌‌ها، صادرات حدود ۲۰۰ میلیون دلاری در سال ۱۴۰۱ را به همراه داشته باشد.

این مدیر جوان علمی و عملیاتی ضمن تجربه کافی در حوزه­‌های تولیدی، بازرگانی، لجستیک، تعمیرات و نگهداری، HSE ، تسلط کامل به زبان خارجی و مذاکره‌‌های بازرگانی را نیز دارا می‌باشد. تخصص کامل در حوزه تامین منابع، اجرای طرح‌‌های توسعه‌‌ای و شناخت کامل از بازار سرمایه از جمله دیگر توانمندی‌‌های این مدیر متعهد و اخلاق‌‌مدار است.

انتصاب این مدیر در پتروشیمی پردیس نوید دهنده اتفاقات مثبت و چشم­گیر در این شرکت اوره ساز بوده و انتظار می­رود با دکترین کاری این مدیر برنامه‌محور، ارزش‌‌آفرینی و سودآوری حداکثری برای سهامداران و ذینفعان این شرکت به همراه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا