اخبار خوزستاناخبار شهرستان های خوزستاناخرین خبر هاشورا و شهرداری های خوزستان

بازدید سید کریم حسینی نماینده مجلس و حمید بنی تمیم مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان از قلعه چنعان

به گزارش راوی جنوب به نقل از روابط عمومی دهیاری قلعه چنعان : سید کریم حسینی با حضور در قلعه چنعان از سالن نیمه کاره چند منظوره بازدید نمود و در این باره خاطرنشان کرد ؛احیاء و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزش و جوانان و تعریف پژوه های ورزشی دیگر توسط دهیار و شورای اسلامی قلعه چنعان از نقطه عطف اقدامات ارزشمند به حساب می آید و در کنار این که این مهم موجب افزایش چشمگیر سرانه ورزشی می شود با توجه به تراکم بافت جمعیتی در بزرگ ترین روستای کشور امری بسیار ضروری است و روزی می بایست این کمبودها و عقب افتادگی ها جبران شود.

در ادامه حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: خوشبختانه با حمایت و پیگیری های حسینی این پروژه تامین اعتبار شد. مراحل دیگر اداری من جمله مناقصه و… صورت گرفت و تا تشخیص پیمانکار پیش رفت. که الحمدلله امروز شاهده این هستیم این پروژه با قدرت استارت زده شده و برای اطمینان از وضعیت و میزان پیشرفت کار میدانی حضور پیدا کردیم و امیدواریم که آنچه به مردم و شورا و دهیاری قول آن را داده بودیم عملی نمایم.

مصطفی سواری دهیار قلعه چنعان نیز در ادامه ضمن تشکر از حضور مسئولین استانی و شهرستان بیان نمود : این سالن چند منظوره بعد از وقفه چند ساله مجدد وارد فاز اجرایی شد که ان شالله در آینده ای نزدیک هم شاهد بهره برداری کامل از این پروژه در قلعه چنعان و شهرستان باشیم و در پایان جا دارد. در این زمینه از زحمات کعبی فرماندار و ساعدی بخشدار بخش مرکزی در خصوص، پیگیری و حمایت صورت گرفته تقدیر و تشکر بعمل آوریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا