اخبار خوزستاناخبار شهرستان های خوزستاناختصاصی راوی جنوبمجلس شورای اسلامی
موضوعات داغ

نماینده مردم شادگان خطاب به مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان: چرا بدون اطلاع قبلی به مردم اقدام به کم کردن دبی کارون می کنید.

علاج پس از واقعه دردی برای مردم دوا نمیکند /چرا بدون اطلاع قبلی به مردم اقدام به کم کردن دبی کارون می کنید.

راوی جنوب| صبح سه شنبه ۳۰ شهریور ماه حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان با فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان دیدار کرد و با اشاره به مشکلات موجود در شادگان افزود : مردم می توانند درک کنند به علت بارش کم باران آب پشت سد کمتر ذخیره شود اما میشود با برنامه ریزی دقیق آب را برای فصول مختلف مدیریت و کنترل کرد.

نماینده شادگان گفت: بوی بد و طعم بد آب شبکه ابرسانی برای مردم قابل پذیرش نیست باید تدبیری اندیشید که آب با بهترین کیفیت برای مردم تامین شود.

نماینده شادگان عنوان کرد: باید بتوانیم به عنوان یک تیم منسجم به یک تصمیم واحد برسیم ، تا در نهایت بتوانیم به بهترین شکل آب را به مردم برسانیم، چرا عدم هماهنگی بین سازمان آب و برق و جهاد کشاورزی و سایر سازمان های موثر در کم و کیف آب، باعث میشود سازمان ها در تنش با هم باشند .

وی افزود : اگر تصفیه خانه دارخوین شادگان راه اندازی میشد این مشکلات را به حداقل میرساندیم. ولی با گذشت چند سال و با وجود پیگیری های روزانه هنوز این اتفاق نیفتاده است.

نماینده شادگان: تاسیسات خنافره که تامین کننده اب بخش خنافره و دهستان جفال است باید در اسرع وقت ساماندهی و تکمیل شود.

ناصری نژاد افزود: تاسیسات گرگر باید هرچه سریعتر وارد مدار شود تا مشکلاتی که در مسیرهای دهستان حسینی و بوزی وجود دارد مرتفع شود.

نماینده شادگان: روستای منصوره هنوز با مشکل ابرسانی مواجه است و کندی کار تکمیل تاسیسات باعث بروز مشکلاتی شده است.

این عضو کمیسیون انرژی افزود : مخزن تاسیسات بوزی هنوز نشتی دارد و همین باعث شده افت فشار آب در ان مناطق داشته باشیم.

نماینده شادگان: در بحث سهمیه های آب جراحی با اینکه در کل با بحث سهمیه بندی آب رودخانه مخالف هستیم اما با توجه به کمبود آب ، تامین و رساندن آب به نخیلات نسبتا خوب بود اما انتظار داریم به سمتی برویم که آب دائمی برای نخلستان های شادگان داشته باشیم.

ناصری نژاد: لایروبی رودخانه جراحی در مقطع پل ارتش تا پل ولایت واقعا غیر مهندسی و کارشناسی انجام شد و مشکلات زیادی را بوجود اورد و این لایروبی باید بصورت مناسب انجام شود .

نماینده شادگان در پایان بیان کرد : کانال نخیلات با وجود زحمت فراوان سازمان آب و برق متاسفانه آنطور که باید آب را به رودخانه جراحی منتقل نکرد و پمپ هایی که در تاسیسات بکار گرفته شده است از لحاظ فنی و طراحی مشکل دارند و متاسفانه کارشناسان سازمان با بهانه های مختلف فقط توجیه میکنند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا