اخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هااقتصادیتحلیلی
موضوعات داغ

راوی جنوب گزارش می دهد: چه کسانی مقابل حراست مقتدرانه نظام در صنعت نفت و گاز قصد سنگ اندازی دارند؟/ حراست مناطق نفت‌خیز جنوب به ایستگاه اقتدار رسید

رئیس حراست مناطق نفت‌خیز جنوب از میان مدیران انقلابی و مقتدر حراست انتخاب شد.

راوی جنوب| مقام معظم رهبری در سخنرانی خود برای نشان دادن اهمیت مولفه اقتدار در حراست و خاصه حراست وزارت نفت بیان داشتند: یک روز این مسئله بهانه است، یک روز حقوق بشر بهانه است، یک روز فلان مسئله‌ى داخلى بهانه است؛ اما همه‌ى اینها بهانه است. مسئله‌ى اصلى چیست؟ مسئله‌ى اصلى، حراست مقتدرانه‌ى نظام اسلامى از ثروت عظیم نفت و گاز در این کشور است

طی روز های گذشته و در سفر ریاست محترم جمهور به استان خوزستان طی حکمی از سوی حقانی رئیس حراست شرکت ملی نفت ایران ، سید محمد علی سدیری به عنوان سرپرست حراست شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب منصوب شد.

سدیری از نیروهای انقلابی، متخصص در حوزه حراستی، مورد اعتماد و تایید نهادهای نظارتی می باشد که از موسسان حراست کل استان خوزستان می باشد.

همه این سوابق نشان از یک انتصاب هوشمندانه در راستای بیانات مقام معظم رهبری که همان حراست مقتدرانه از ثروت عظیم نفت و گاز است.

اما بنظر می رسد این انتصاب جریان خاصی را در حوزه وزارت نفت ناراحت کرده است ، جریانی که باید مشخص شود آمدن فرد مقتدری چون سدیری چه موضوعاتی را برای آنها به خطر می اندازد؟ مسئله ای که شعام و‌ نهادهای امنیتی استان خوزستان باید به آن دقت کنند و با حمایت خود سدیری را در حفظ بیت المال و انجام فرمایش رهبری یاری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا