اخبار خوزستاناخبار شهرستان های خوزستاناخبار مهمشورا و شهرداری ها بوشهر

برای چندمین بار دهیار قلعه چنعان توسط اهالی مورد تقدیر قرار گرفت

راوی جنوب| تعدادی از اهالی و جوانان قلعه چنعان طی دو جلسه همزمان با دعوت مهندس مصطفی سواری از زحمات و تلاش و کوشش های صورت گرفته برای رفع محرومیت و آبادی قلعه‌چنعان تشکر کردند.

در این نشست اهالی محترم با اشاره به خدمات و پروژه های مهم و بی سابق صورت گرفته بیان کردند که در طی یک سال اخیر زحمات شما بر ما پوشیده نیست و این عملکرد شما ستودنی است.

در این جلسه جوانان قلعه‌چنعان یادآور شدند: عملکرد مناسب و خوب دهیار محترم در مدت تصدی مسئولیت، انکار پذیر نیست. ما را در کنار خود بدانید و با تمام وجود از شما حمایت می کنیم تا شاهد آبادی در منطقه باشیم.
مصطفی سواری دهیار قلعه‌چنعان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از این لطف و محبت بزرگان، معتمدان و جوانان این منطقه گفت: امروز، حضور شما مسئولیت ما را سنگین تر کرد و حمایت شما نشان دهنده دلسوزی و تعهد شما به قلعه‌چنعان است.

وی افزود: تمامی برنامه های ما با اولویت ایجاد رضایتمندی مردم است و در این مسیر نیز حمایت، همراهی مردم، علما، معتمدین و ریش‌سفیدان را نیاز داریم، مطمئن باشید تا لحظه ای که در این مسئولیت هستم از تلاش، پیگیری و نظارت برای مطالبات به حق مردم این منطقه، دست نخواهم کشید.

سواری بیان کرد: کمبودها و نارسایی‌های در این منطقه وجود دارد که طی یک سال اخیر برای رفع این کمبودها تمام ظرفیت و تلاش خود را بکار گرفته ایم و همچنان نیز این روند ادامه دارد و تا رسیدن به نتیجه مطلوب از تلاش و پیگیری دست نخواهیم کشید.

دهیار قلعه‌چنعان‌ تصریح کرد: خیلی خوشحالم که به مردمی قدردان و قدرشناس خدمت می‌کنم ؛ همواره در کوچه و خیابان و بازار، با مراسمات و مناسبت ها و تجمعات باشکوه خود و با معرفت و اخلاق خوبشان بنده را شرمنده می کنند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم.

وی در پایان گفت: دست کسانی را که در مسیر خدمت یاریگر ما باشند می بوسم و هر نوع شکایت، نارضایتی و انتقادی را شخصا پذیرا هستم و وظیفه دارم برای رفع آن اقدام کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا