اختصاصی راوی جنوباخرین خبر ها

از ورزشکاران برتر در جشنواره رقابت بین قهرمانان نینجارنجر خوزستان تقدیر شد

مراسم تجلیل و تقدیر از قهرمانان نینجارنجر در جشنواره رقابت بین قهرمانان نینجارنجر خوزستان، با اهدای جوایز نفیس با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز و نماینده سبک نینجارنجر خوزستان برگزار شد.

به گزارش راوی جنوب، مراسم تجلیل و تقدیر از قهرمانان نینجارنجر در جشنواره رقابت بین قهرمانان نینجارنجر خوزستان، با اهدای جوایز نفیس و نقدی با حضور علی حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز و مهرداد جلیل پور نماینده سبک نینجارنجر خوزستان در اداره ورزش و جوانان اهواز برگزار شد.

در این مراسم حسینی ضمن تبریک به قهرمانان این رشته و با اشاره به اهمیت ورزش در جامعه، به فرهنگ سازی و تقویت روحیه ورزشکاری و زمینه سازی برای پر کردن اوقات و فراقت جوانان جامعه تاکید کرد.

همچنین حسینی حضور آقایان و بانوان ورزشکار این رشته را در برنامه‌های عمومی نظیر راهپیمایی ها، مناسبت ها و پیاده‌روی را امری ضروری دانست.

شیهان جلیل پور نماینده سبک نینجارنجر در استان خوزستان نیز ضمن قدردانی از نگاه حمایتی دکتر حسینی به این رشته ورزشی و قهرمانان این رشته نیز اظهار داشتند که تمامی ارکان و نیروهای این رشته ورزشی مثل گذشته تمام تلاش خود را جهت پیشبرد اهداف والای این اداره را در پیش می‌گیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا