اخبار خوزستاناخرین خبر ها

جولان سرپرست ها در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان

اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به عنوان یکی از کلیدی ترین ادارات، در حالی با سرپرست مدیریت می شود که حکم معاونان کل و برخی از مدیریت های ادارات شهرستان ها نیز سرپرست است.

به گزارش راوی جنوب، یکی از مشکلاتی که استان خوززستان در سال های گذشته و حال حاضر درگیر آن بوده، سکان داری دستگاه‌‌ها و سازمان‌‌های کلیدی از طریق سرپرست طی مدت زمان های طولانی است.

بر همین اساس و براساس قانون، مدت زمان تصدی سرپرستی در سازمان‌‌های دولتی سه ماه است که تحت شرایط خاص تا یک دوره بعد و تا حداکثر ۶ ماه قابل تمدید است، اما دوره مدیریت سرپرست ها در اداره کل راه و شهرسازی طولانی و در برخی مواقع بیش از پنج سال شده است.

این اداره کل به عنوان عمرانی ترین دستگاه و سازمان استان خوزستان که رابطه مستقیمی با مسکن مردم دارد، به حال خود رها شده و معلوم نیست وزارتخانه چه برنامه ای برای اداره کل راه و شهرسازی خوزستان دارد.

بنا بر این گزارش، مدیریت کل و معاونان مسکن، اجرایی، بازآفرینی و عمرانی با حکم سرپرست مشغول هستند و عملکردشان نشان می دهد انگیزه و هدف مشخصی برای رفع مشکلات حوزه مسکن و راه استان ندارند.

یکی از مدیران ادارات راه و شهرسازی شهرستان، سرپرست اداره شادگان است که از حکم سرپرستی اش پنج سال می گذرد و طبق گفته یکی از دلایل ماندگاری وی بر این پست حساس، حمایت مجید ناصری نژاد نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی است.

*ادامه دارد…*

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا