اخبار خوزستاناخبار شهرستان های خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هاتحلیلی
موضوعات داغ

راوی جنوب گزارش می دهد ؛ بررسی احتمال حضور اعضای شورای شهر اهواز در انتخابات مجلس

صف اعضای شورای شهر اهواز برای حضور در انتخابات مجلس از پور موسوی بیکارترین عضو شورا تا احمد سراج پایه ثابت انتخابات های اهواز، همگی می آیند ، خدمت یا ...!؟

راوی جنوب| در حالی که فضای کشور آهسته آهسته به سمت و سوی انتخاباتی شدن پیش می رود خبرهای تایید نشده حکایت از استعفا و حضور برخی اعضای شورای شهر اهواز جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲دارد.

در این بین نام احمد سراج، پور موسوی، سید ناصر مهداوی ، سید محسن موسوی زاده بیش از دیگران به گوش می رسد.

در این منتقدان با اشاره به حضور این افراد در شورای شهر اعلام می کنند اگر قصد خدمت واقعی به مردم را دارند فضای شورا شهر اهواز فرصت بهتری را در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند خدمت کنند.

منتقدان همچنین با اشاره به عملکرد شورای شهر اهواز از حضور برخی اعضا تعجب کردند و شورای شهر اهواز را فضایی دانسته اند که به خوبی نمایانگر توانایی این اعضا بوده است.

در این بین پور موسوی عضو شورای شهر که در فضای رسانه ای به عضو بیکار معروف است و حوزه سرمایه گذاری و گردشگری دستاورد و ریل گذاری مناسبی نتوانست انجام بدهد تا احمد سراج که گویی در برنامه روزانه خود حضور در انتخابات ها همیشه پای ثابت کارش است مورد انتقاد شدید مردم هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به‌صورت همزمان در جمعه ۱۱ اسفندماه سال آینده برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا