اخبار خوزستاناخبار مهم

دیدار عیدانه دکتر سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان

حجه الاسلام والمسلمین موسوی‌فر امام جمعه اهواز: ارائه خدمات درمانی به بانوان باید به گونه‌ای باشد که احساس امنیت و راحتی داشته باشند.

به گزارش  راوی  جنوب، حجه الاسلام والمسلمین موسوی‌فر امام جمعه اهواز در دیدار عیدانه با رئیس دانشگاه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: با توجه به سیاست‌های سال‌های گذشته در خصوص فرزند آوری و نرخ پایین موالید در کشور لازم است تمام ظرفیت‌ها در این خصوص فعال گردد تا این مسئله بسیار مهم مورد توجه عموم جامعه قرار گیرد.
وی افزود: فضای بخش‌های زنان و زایشگاه‌ها  باید به گونه‌ای باشد که مادران باردار در آن مورد تکریم قرار گرفته و احساس خوبی داشته باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص آموزش پزشکی هم با اشاره به لزوم حفظ حرمت‌ها بیان داشت: به جز مواردی که واقعاً اجتناب ناپذیر است و بر اساس قوانین آموزشی انجام‌ می‌شود، تلاش کنید تا احکام شرعی مراعات گردد.

دکتر سرمست در ادامه با تبریک عید سعید غدیر با اشاره به فعالیت بخش‌های زنان و زایمان در بیمارستان‌های امام خمینی (ره)، طالقانی، سینا و همچنین آغاز فعالیت مجدد بخش زنان و زایمان بیمارستان رازی پس از دوران کرونا گفت: در این بیمارستان‌ها بخش‌های امور مرتبط با درمان و زایمان توسط خانم‌ها انجام می‌شود و در بخش آموزش نیز با استفاده از پیکره‌های آموزشی فرآیندها صورت می‌گیرد.

سرمست در ادامه افزود: متاسفانه عده‌ای در فضای مجازی با راه اندازی کمپین دفاع از حیوانات مانع تصمیم‌گیری درست متولیان امر درباره سگ‌های بلاصاحب شده‌اند که باعث ضرر و زیان فراوان جسمی و روحی به مردم شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: اصلی‌ترین خطر این سگ‌ها بیماری کشنده هاری است، به گونه‌ای که هم‌اکنون یک مورد ببماری با علائم شبیه به هاری در یکی از بیمارستان‌ها داریم که زنگ هشدار جدی برای سلامت شهروندان است.


 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا