اخبار خوزستان

مادران باردار پر خطر بصورت لحظه‌ای رصد می‌شوند

بهبود شاخص‌های مرتبط با مادر و نوزاد دستور کار ویژه معاونت درمان دانشگاه است.

راوی جنوب، دکتر حبیب حی‌بر معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفتگو با خبرنگار وب‌دا خوزستان گفت: به لطف خدا و با کمک و حمایت علمی و معنوی اساتید دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در اکثر شاخص‌های اصلی و تخصصی حوزه درمان رشد و ارتقاء بهتری نسبت به شش ماهه قبل از شروع فعالیت داریم.
وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی‌های بعمل آمده جهت رصد و کنترل فرآیندهای اصلی درمانی، امیدواریم خدمات ارائه شده در این زمینه به جایگاه در شان مردم خوزستان نزدیک شود.
حی‌بر افزود: با توجه به حساسیت بالای موضوع مادران پرخطر، با استفاده از امکانات ارتباطی موجود و مساعدت اساتید گروه زنان، وضعیت سلامت این گروه از مادران بصورت لحظه‌ای  بررسی و مداخلات تخصصی و فوق تخصصی بعمل می‌آید.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز یادآور شد: نتیجه این برنامه که از بهمن ماه سال گذشته آغاز گردیده تاکنون منجر به ارتقای این شاخص کلیدی شده است.
وی با اشاره به اینکه از دیگر شاخص‌های مهم درمانی، تمرکز بر پیوند اعضا می‌باشد، گفت: با تلاش اساتید گروه پیوند اعضا و مدیران این مجموعه از یک طرف و ایثار و بزرگ منشی خانواده‌های اهدا کننده عضو از سوی دیگر، شاهد افزایش دو برابری تعداد موارد پیوند عضو هستیم.
حی‌بر در پایان ابراز امیدواری کرد که با فرهنگ سازی موثر در این زمینه می‌توان به انسان‌های زیادی حیات دوباره بخشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا