اخبار خوزستاناخرین خبر ها

پیام مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت ولادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود(عج) و هفته سربازان گمنام

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با صدور پیامی فرارسیدن ولادت منجی عالم بشریت، مهدی موعود و هفته سرباز گمنام را به شیعیان و آزادی خواهان جهان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش  راوی جنوب، متن پیام صادر شده از سوی مهندس عبدالله عذاری اهوازی بدین شرح است:

بسمه تعالی

نیمه شعبان عید مبارک و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور روز ظهور حضرت مهر و دوستی است، روزی که امید مستضعفان جهان است و با طلوع خود گرمابخش جهان خواهد شد.

اکنون در میانه این ماه گرانقدر که عطر امید بخش مهدویت ایران اسلامی را فرا گرفته، خاضعانه ندای انتظار سر می دهیم “اللهُم عَجل لِولیّک الفَرج”.

و با قلب های مملو از اعتقاد و امید به ظهور آرزو می کنیم توفیق آن داشته باشیم با خودسازی، کار جهادی و بصیرت، آماده ظهور آن امام همام بوده و با تبعیت محض از منویات ولی امر مسلمین،حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، شاهد موفقیت روز افزون ایران اسلامی باشیم، و زمینه را بیش از پیش برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم آوریم.

روز سربازان گمنام وجه تسمیه دیگر این روز مبارک است، سربازان گمنامی که با باور و عشق به میهن اسلامی و ممزوج به اعتقاد به اهداف و آرمان های الهی در راستای حفظ امنیت این مرز و بوم مجاهدت می کنند.

اینجانب این عید سراسر نور و پاکی، ولادت حضرت مهدی موعود(عج) را به محضر مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، عموم مردم و کارکنان شریف شرکت نفت و گاز اروندان و خانواده محترم ایشان و همه منتظران مهدوی تبریک عرض نموده؛ از خداوند سبحان تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت دارم.

عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا