اخبار خوزستاناخبار مهماخرین خبر هاورزشی

بنی تمیم؛ مدیری که با کارشناس رسانه ضد انقلاب لایو می گیرد/گفتگوی عجیب مدیرکل ورزش‌وجوانان خوزستان با کارشناس ایران‌اینترنشنال

راوی جنوب| در شرایطی که دشمنی شبکه سعودی صهیونیستی ایران اینترنشنال و همدستی آن با اسراییل و آمریکا و سازمان تروریستی و جاسوسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مثل روز روشن و بر همه عیان است و خباثت های این رسانه ضد ملت بزرگ ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی تمامی ندارد،«حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان» در اقدامی تعجب برانگیز با «حمید آزموده» کارشناس و پای ثابت برنامه های ورزشی این شبکه لایو اینستاگرامی برگزار می کند.

این در حالی است که حمید بنی تمیم در دولت انقلابی و مردمی آیت الله رییسی به این سمت منصوب شده و مدیر این دولت محسوب می شود و وی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیت المال حقوق می گیرد اما نمک می خورد و نمکدان می شکند، آن هم در قالب مصاحبه با یک کارشناس شبکه ضد اسلامی و ضد انقلابی به نام ایران اینترنشنال.

در شرایطی که دولت عربستان به طور علنی گفته است که ایران اینترنشنال را با هدف تخریب چهره جمهوری اسلامی و در راستای طرح ایران هراسی تأسیس کرده و کارنامه و پرونده این رسانه مزدور از انجام اقدامات علیه جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران سیاه است، چگونه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به خود اجازه می دهد با کارشناس یک رسانه ضد انقلاب لایو برگزار کند؟

یادمان نرفته است که شبکه ایران اینترنشنال در بزنگاه های مختلف نظیر واقعه تروریستی ۳۱ شهریور و ترور برخی دانشمندان هسته ای از عاملان این حوادث تلخ حمایت و از آنها دفاع کرده است. جمشید شارمهد، حبیب اسیود و روح الله زم از جمله کسانی هستند که تا پیش از دستگیری همواره با این شبکه در ارتباط بوده اند و در این شرایط آیا بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با برگزاری لایو اینستاگرامی از پشت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران خنجر نزده و خون شهدا را پایمال نکرده است؟

از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی و نظارتی و استاندار خوزستان انتظار می رود با ورود فوری به این پرونده مانع از دلسردی و دلخوری مردم از مسئولان نظام شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا