اخبار خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوبورزشی
موضوعات داغ

پور موسوی لبه پرتگاه

هفته چهارم لیگ خلیج فارس را هفته سرنوشت ساز برای استقلال خوزستان باید دانست که با شکست خوردن از استقلال تهران زنگ خطر برای این تیم و کادر فنی به صدا درآمد.

راوی جنوب_ورزش| استقلال خوزستان در در چهار باز با سه شکست و یک مساوی آن هم در دقایق پایانی مقابل شمس آذر با یک امتیاز و تفاضل گل منفی ۲ از بین ۱۶ تیم در رده ۱۵ ام‌قرار دارد.

استقلال خوزستان در حالی که امکانات و اردو نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت اما شأهد آن هستیم از بازیکنان از یک سو آمادگی فکری و بدنی لازم را ندارند و از سوی دیگر تاکتیک مناسبی هم در زمین از سوی کادر فنی و سرمربی بخصوص وقتی تیم عقب می افتد دیده نمی شود.

بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند که صعود فصل گذشته استقلال خوزستان و پور موسوی نتیجه عملکرد سایر تیم ها و شکست رقبای اصلی این تیم بوده تا تاکتیک های پور موسوی.

حال با نوع آمادگی بازیکنان، تاکتیک تیم و نتایج بازی ها آن هم در هفته های اولی لیگ که در جایگاه پایانی لیگ بسیار موثر هستند سید سیروس پور موسوی کارنامه خوبی را از خود ارائه نداده و نه تنها خود را بلکه تیم استقلال خوزستان آن هم بعد از چندین سال صعود به لیگ برتر به لبه پرتگاه کشانده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا