اخبار شهرستان های خوزستاناخبار مهم
موضوعات داغ

نگاه راوی جنوب به ماجرای عزل شهردار خرمشهر؛ ترک فعل برخی از مسئولین خرمشهر/ مدعی العموم و استاندار خوزستان مدافع قانون باشند/رئیس شورای شهر خرمشهر در اجرای قانون ایستادگی کند / اطلاع قبلی اعضای شورای شهر خرمشهر و شهردار از برگزاری جلسه

راوی جنوب| معاونین منطقه آزاد اروند بخصوص علی خانی و صفایی دربندی در کنار فرماندار خرمشهر در اجرای قانون و مصوبه هیات وزیران کوتاهی کردند و در یک ترک فعل آشکار مصوبه قانونی شورای شهر خرمشهر را اجرا نکردند.

مسئله ای که استدلال ضعیف و بدون مستند رییس هیات تطبیق شهرستان خرمشهر بر آن صحه می گذارد. رییس هیات تطبیق شهرستان خرمشهر به حد نصاب نرسیدن اعضای شورای شهر را در فرایند رای گیری بهانه ای جهت رد مصوبه شورای شهر قرار داده است. بهانه ای جدید بعد از چند بهانه ای که مستدل رد شده بودند اما فیلم سالن شورا و همچنین نامه نگاری ها و اتوماسیون اداری دولت نشان می دهد فرایند رای گیری نه تنها با حد نصاب بود بلکه با حضور تمام اعضای شورا برگزار شده و فرایند و حد نصاب عزل کمایی کاملا براساس قانون انجام شده است.

تصویری از نظر رییس هیأت تطبیق شهرستان خرمشهر که مدعی شده است شورا به حد نصاب نرسیده:

کلیپی از حضور تمام اعضای شورای شهر خرمشهر در جلسه شورا و بررسی وضعیت اسکان شهردار و خانواده شهردار:

حال مدعی العموم،نهادهای نظارتی و امنیتی، سازمان بازرسی استان خوزستان و استاندار خوزستان ضروری است به این سوال پاسخ بدهند علی خانی و صفایی دربندی و منطقه آزاد اروند چرا برخلاف مستندات از تمکین به قانون و اجرای مصوبه شورای شهر خرمشهر کوتاهی می کنند و هرچه سریعتر به ابهامات پیش آمده و افکار عمومی پاسخ دهند.

از سوی دیگر تنها فردی که بر اجرای نص صریح قانون و مصوبه هیات وزیران تاکید دارد و در کنار سایر اعضای شورای شهر خرمشهر موافق عزل کمایی بر اجرای مصوبه تاکید دارد رییس شورای شهر خرمشهر می باشد که ضروری است در جهت حفظ منافع شهروندان و اجرای بی چون و چرای قانون ایستادگی کند.

همچنین بنا بر مستندات موجود شهردار معزول خرمشهر عبدالامیر کمایی و نمایی اعضای شورای شهر خرمشهر از جلسه بررسی وضعیت سکونت شهردار و عزل وی آگاه بودند+سند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا