اقتصادی

تجمع کارکنان آبفا اهواز مقابل استانداری خوزستان/گلایه کارکنان از عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل/سه ماه حقوق و چهار ماه بیمه پرداخته نشده است

کارکنان آبفا اهواز مقابل استانداری خوزستان، نسبت به عدم اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و عقب افتادگی چند ماهه حقوق و بیمه خود تجمع اعتراضی کردند.

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، روز چهارشنبه(۲۴ فروردین ماه) تعداد زیادی از کارکنان آبفا اهواز مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع اعتراضی زدند و در گفتگو با خبرنگار ما، از حدود سه ماه معوقه و چهار ماه بیمه پرداخت نشده خود خبردادند.

این کارکنان خواستار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت آبفا شدند و نسبت به بی توجهی مسئولین آبفا در همکاری و عدم اجرای این طرح گلایه کردند.

همچنین برخی از کارکنان آبفا اهواز ۳٠ ماه و برخی نیز تا ۴۸ ماه سنوات دریافت نکرده اند. علاوه بر این عیدی کارکنان با توجه به گذشت تقریبا یک ماه از سال جدید، هنوز پرداخت نشد شده است.

یکی دیگر از کارکنان به خبرنگار راوی جنوب گفت: به علت مشکل عدم پرداخت حقوق و ناتوانی مالی امکان خرید مایحتاج اولیه زندگی میسر نیست و برخی از کارکنان حتی توان پرداخت بدهی های خود به فروشگاه های موادغذایی، لبنیاتی، نانوایی و… را که به صورت قرضی خرید کرده اند را ندارند.

او ادامه داد: مسئولین پاسخگوی خواسته های به حق کارکنان نبوده و حاضر نیستند با حضور در میان کارکنان، در خصوص مشکلات آنها توضیح دهند و صدای نیروها را بشنوند.

گفتنی است، آنها پیش از این نیز بارها نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه خود، مقابل شرکت آبفا اهواز، خوزستان و استانداری دست به تجمع اعتراضی زده بودند.

این کارکنان خواستار پرداخت حقوق و بیمه و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل هستند، اما به گفته آنها مسئولین شرکت آبفا خوزستان همچنان به معیشت و خواسته های کارکنان بی توجه بوده و علارغم تلاش‌های صورت گرفته، همچنان مشکلات کارکنان آبفا هنوز پابرجاست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا