اخبار مهماختصاصی راوی جنوبورزشی
موضوعات داغ

دومینوی باخت استقلال خوزستان با طعم سالاد شیرازی

باخت های پی در پی استقلال خوزستان با رویکرد ضعیف مدیران اهل شیراز و استان فارس انتقادهای تند مردم خوزستان را به همراه داشته است.

سالاد شیرازی، مخلوطی از خیار، گوجه‌فرنگی و پیاز است که پس از اینکه به صورت نگینی و مساوی خرد شدند، با آبغوره، نمک، فلفل سیاه و نعناع خشک مزه دار می‌شود.

اما ارتباط سالاد شیرازی و باخت های دومینوی استقلال خوزستان جایی مشخص می شود که باشگاه استقلال خوزستان که توسط مدیران بومی به لیگ برتر صعود کرده بود امروز با تقسیم مساوی بین دوستان علی محمدی مدیرعامل گروه ملی تبدیل به سالاد شیرازی(فارسی) شده است و در این بین کادر فنی با نقش آفرینی نمک و فلفل صرفا زینتی برای سالاد شیرازی شدند و در عمل دستاوردی برای مردم و فوتبال دوستان خوزستانی نداشتند.

این دستپخت علی محمدی خیلی زود با عملکرد ضعیف کادر فنی استقلال خوزستان خود را نمایان کرد و امروز با شکست های متعدد آن هم در هفته های مهم اول لیگ برتر آژیر قرمز سقوط را برای این تیم روشن کرد.

حالا باید دید سکوت نمایندگان خوزستان و خاصه استاندار خوزستان و سه نماینده اهواز از یک سو و عملکرد علی محمدی و پورموسوی قرار است برای فوتبال خوزستان هزینه ایجاد کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا