اخبار خوزستان

کلنگ زنی های دلهره و خوشحالی!

چندسالی از آیین کلنگ زنی دولت تدبیر و امید برای شروع عملیات راههای دسترسی روستاهای روزنه، معمر و.... بخش غیزانیه گذشته است، ولی دریغ از یک وجب راه دسترسی برای روستاها!

روزها و سالها از پی هم گذشتند و مردم همچنان چشم امید به آینده و البته دولتمردان سیزدهم دوخته اند، تا بلکه وعده صادق در دولت آیت الله رئیسی تحقق یابد!؟

امروز و پس از آئین کلنگ زنی برای آبدار کردن روستاهای پایین دست بخش غیزانیه یکبار دیگر و بطور همزمان دلهره و خوشحالی بر من غلبه کرد.

دلهره از این بابت که شاید این کلنگ زنی به سرنوشت کلنگ زنی راههای دسترسی به روستاهای مسیر معمر زرگان دچار شود،و خوشحالی از اینکه مردم اولین بازتاب فعالیت دولت سیزدهم در غیزانیه را با رفع چالش آب شروع کرده است!؟

متاسفانه جای بسی تعجب است که بعد از سالهای متمادی و با اینهمه شعار و نسخه های در هم تنیده توسعه و پیشرفت ما همچنان در ابتدایی ترین نیازهای بشر (آب، جاده، بیمارستان، اینترنت و،،،) خاصتأ در بخش غیزانیه گرفتار آمده ایم ،این رویه غیرمسؤلانه نه تنها با روحیه نظام مقدس اسلامی سازگاری ندارد، بلکه در ترازوی انصاف نیز غیرعادلانه ست؟!

عزیزان مسؤل و امانتداران مردم غیزانیه نقطه مهم و استراتژیک خوزستان دارای فراوانی خیرات و برکات، نباید در شرایط نابرابر قرار بگیرد، انتظار از دولتمردان سیزدهم پاس داشتن حرمت مردم، پایبندی به وعده ها و گره گشایی از مشکلات روستاها غیزانیه است ان شاءالله شاهد پایان بی آبی روستاهای غیزانیه در این دولت باشیم.

و العاقبه للمتقین

امین مشفقی

غیزانیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا