اخبار شهرستان های خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوبتحلیلیمجلس شورای اسلامی
موضوعات داغ

توقف طرح های عمرانی شوشتر و گتوند در غفلت گیلانی/ اعتبارات عمرانی شوشتر و گتوند بازگشت خواهند خورد؟

شهرستان های شوشتر و گتوند مانند سایر شهرهای استان خوزستان در حوزه عمرانی طرح های فعالی را داشت که به علت عدم توجه کافی از سوی نماینده این دو شهر طرح های عمرانی بخصوص در حوزه آب و فاضلاب متوقف شده است.

راوی جنوب| در پی بارش های شدید آذر ۱۴۰۰، باران موجب وقوع سیل در برخی از مناطق شهرستان شوشتر و ورود آب به درون منازل شهروندان شد.

در همان ساعات اولیه بود که مسئولین شهرستان و استان در رأس آنها سهراب گیلانی و استاندار خوزستان با دوربین های عکاسی و فیلمبردار در منطقه حاضر شدند و به مردم وعده حل مشکل را دادند.

اما با نگاهی به وعده های قبلی و عکس های یادگاری گذشته سهراب گیلانی و مرور خبرهای آرشیوی می بینیم که رییس اداره آب و فاضلاب شهرستان شوشتر ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ از تصویب طرح فاضلاب مناطق بین الحرمین ، شهرک بهاران و گلزار شهدا شوشتر خبر داد.

و در تاریخ دیگر مجری طرح فاضلاب خوزستان در تاریخ ۱۶ آبان از اجرا و انجام طرح ها با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در مدت ۱۸ ماه خبر داد که با بهره برداری از آن مشکل فاضلاب چندین سال این مناطق برطرف خواهد شد.

همچنین در مصوبه سهراب گیلانی با مدیرعامل وقت آبفای خوزستان در اواخر سال ۱۳۹۶ مقرر شد که ترک تشریفات مناقصه پروژه فاضلاب گلزار ، بین الحرمین و شهرک بهاران شوشتر انجام شود‌‌ عملی که رخ داد و پیمانکار هم کار را شروع کرد.

در ادامه مدیرعامل فعلی آبفا استان قول مساعد داد تا اصلاح شبکه آبـرسانی خیابان سـادات منتهی بـه خـیابان طالقانی را بر اساس مصوبات قبلی تکمیل نماید.

اما حال با این همه فراز و نشیب و تامین اعتبار مالی و شروع به فعالیت پیمانکار، در یک سو تدبیر و غفلت آشکار از سوی سهراب گیلانی نماینده شوشتر در پیگیری طرح های عمرانی و تخصیص اعتبار ها این طرح مجدد متوقف شده است تا مردم شوشتر شاهد ادامه مشکلات گذشته باشند و اعتباراتی که احتمالا مجدد بازگشت می خوردند.

ا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا