اخبار خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوبمجلس شورای اسلامی
موضوعات داغ

نماینده ایذه و باغملک و رئیس علوم پزشکی اهواز در رابطه با استخدامی محمد ایزدپناه شفاف سازی کنند/پشت پرده حمایت رئیس مجمع نمایندگان خوزستان از ابول نژادیان چیست؟

اسنادی به راوی جنوب رسیده است که نشان می دهد فردی به نام محمد ایزدپناه که طبق شنیده ها برادرزاده رئیس مجمع نمایندگان خوزستان است، در مجموعه بهداشت شرق اهواز استخدام شده است.

راوی جنوب| در روزهای گذشته انتقادات زیادی به نحوه عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ریاست فراهاد ابول نژادیان شد تا جایی که دیگر همه منتظر برکناری وی از ریاست دانشگاه بودند.

اما در کمال تعجب مدیری که بخش زیادی از مشکلات استان در حوزه بهداشت و درمان حاصل سوءمدیریت اوست مورد حمایت برخی از نمایندگان خوزستان در مجلس، به ویژه رئیس مجمع نمایندگان یعنی عبدالله ایزدپناه قرار می گیرد.

ماجرا به اینجا ختم نمی شود و شنیده های راوی جنوب از تماس ها و دیدارهای متعدد رئیس مجمع نمایندگان استان با وزیر بهداشت و درمان به منظور ابقا یا انتقال فرهاد ابول نژادیان به ساختمان وزارت خبر می دهد.

پس از بررسی و تحقیقات این رسانه و به دنبال آن براساس اسناد رسیده، مشخص شد فردی به نام محمد ایزدپناه که گفته شده برادرزاده نماینده ایذه و باغملک است، در بهداشت شرق اهواز استخدام شده و احتمالا دلیل این حمایت ها نیز می تواند همین موضوع باشد.

بزودی موضوع را از این نماینده مجلس پیگیر خواهیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا