اخبار مهماختصاصی راوی جنوبورزشی
موضوعات داغ

منصوریان به فولاد بدهکار شد؟

جدایی فولاد و منصوریان اگرچه وانمود می شد که «دوستانه» است اما در واقعیت روابط میان این سرمربی و فولاد حکایت دیگری دارد.

راوی جنوب| پس از کسب اولین پیروزی فولاد متحول شده در رقابت های این فصل لیگ برتر، علیرضا منصوریان مصاحبه ای انجام داده و زمانی چهار روزه را برای دریافت مطالباتش از این تیم مشخص و فولادی ها را تهدید کرده است.

علی رغم سکوت مسئولان فولاد نسبت به صحبت های منصوریان، این موضوع را از یک منبع آگاه به شرایط باشگاه جویا شدیم و در این زمینه به اطلاعات جالبی رسیدیم.

برخلاف محاسبات منصوریان، این منبع ادعا می‌کند فولاد خوزستان به دلیل شرایط بوجود آمده در همکاری اش با این سرمربی نه تنها به او بدهکار نیست بلکه از ایشان طلب کار هم هست!

ماجرا از این قرار است که فولادی ها پس از مصاحبه تند و تیز منصوریان علیه هواداران شان در کنفرانس خبری آخرین بازی فصل قبل و به این دلیل که باشگاه به مدت دو ماه درگیر حاشیه های فراوانی شده و مطابق با رای کمیته انضباطی باشگاه، بیست درصد از قرارداد سال گذشته او را جریمه کرده اند.

از طرف دیگر ادامه اظهارات جنجالی این سرمربی اینبار بر علیه یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه، در اول این فصل هم جریمه ای برای قرار سال جاری وی همراه داشته است.

در مرحله بعد و بعد از کسب نتایج ضعیف و ۳ باخت متوالی و عطف به بند جریمه های موجود در قرارداد او، فولادی ها با مصوبه هیات مدیره برای ایشان جریمه ای دیگر در نظر می گیرند.

با این اوصاف باید منتظر ماند و دید که واکنش منصوریان به شرایط جدید مالی اش البته با توجه به جریمه های متعدد ورزشی و غیر ورزشی فولاد و اینکه او پیش پرداخت ۳۰ درصدی قرارداد اش را دریافت کرده چیست و در پایان کدام طرف طلبکار است و کدام طرف بدهکار؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا