شورا و شهرداری های خوزستان

استفاده از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت شادگان/ طرح کاغذسازی بدون استفاده از نیروهای بومی، بی فایده خواهد بود

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان به دیدار دکتر مخبردزفولی رئیس ستاد اجرایی رفت و در مورد مسائل فی مابین به گفت و گو نشست.

به گزارش پایگاه خبری راوی جنوب به نقل از خبرنگار آگاه، حجت الاسلام مجید ناصری نژاد پیرامون این جلسه اظهار کرد: با پیگیری هایی که در دوره قبل انجام شد، طرح کاغذسازی شادگان کلنگ زنی شد که در حال حاضر عملیات تثبیت زمین و زیرسازی ساخت کارخانه در حال اجراست، اما خواسته اصلی ما تسریع در اجرای این پروژه مهم با توجه به بحران بیکاری است.

وی افزود: خواسته دیگر ما که به تائید آقای مخبر هم رسید و ایشان نیز تاکید کردند، استفاده از نیروی های بومی برای این پروژه است که اگر این موضوع انجام نشود عملا این طرح سودی برای مردم منطقه نخواهد داشت.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح های مشارکتی و سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام طرح های اشتغال زایی را به صورت مشارکتی با سرمایه گذاران بخش خصوصی اجرا می کند، اما برای شادگان پیشنهاد کردیم، ستاد اجرایی برای احیای واحد‌های غیر فعال شهرک های صنعتی وارد عمل شود و دارایی ها شرکت بعنوان آورده سرمایه گذار بخش خصوصی پذیرفته شود که ریاست ستاد اجرایی دستور مساعدت لازم برای این پیشنهاد را صادر کردند.

ناصری نژاد در پایان با اشاره به سوابق کمک های ستاد اجرایی و بنیاد برکت در شادگان گفت: در ادامه فعالیت های بنیاد در راستای محرومیت زدایی شهرستان شادگان، مقرر شد ستاد اجرایی در مسائل آبرسانی ساخت مدارس و بهسازی معابر روستایی به ادامه کمک های خود بپردازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا