اجتماعیاخبار شهرستان های خوزستاناختصاصی راوی جنوبتحلیلی

تلاش حمیدی نژاد برای ابقا، مدیرکلی با کارنامه هیچ!

حمیدی نژاد نشان داد که مدیرکلی آموزش و پرورش خوزستان بدون داشتن سابقه مدیریت ستادی عملی دشوار و سخت است، هشداری که پیش از این منتقدان و فرهنگیان خوزستان نسبت به آن بارها تذکر داده بودند.

راوی جنوب| صندلی مدیریت آموزش و پرورش خوزستان در حالی به حمیدی نژاد رسید که وی تاکنون پاسخ شفافی به ابهام های مطرح شده در ابتدای سال ۱۴۰۱ نداده است.

حمیدی نژاد با سابقه بیش از ۳۹ سال کار که مطابق قانون سن بازنشستگی را هم رد کرده است و همچنین داشتن مدرسه غیر انتفاعی که تعارض منافع است و بدون سوابق مدیریت ستادی در سطوح عالی آموزش و پرورش توانست مدیرکل این مجموعه مهم فرهنگی و آموزشی در خوزستان شود.

همچنین در محافل مختلف سیاسی و اجتماعی از حمایت عجیب و خارج از عرف شرعی و قانونی یکی از بزرگان استان خوزستان از وی نقل قول های متعدد مطرح شد. هرچند انتصاب وی منتقدان جدی زیادی در میان کارشناسان داشت و بر خلاف نظرات کارشناسی وی منصوب شد.

حمیدی نژاد اما توانست با حمایت های پیدا و پنهان افرادی چون زاکانی که هم حزبی وی است بر کرسی ریاست آ.پ خوزستان بنشیند.

اما عملکرد حمیدی نژاد و حوادث مختلفی چون مسمومیت دانش آموزان، کمبود معلم، کمبود امکانات، انتصابات غیر کارشناسی و یک روزه و … نشان داد است وی نه تنها توانایی مدیریت این حوزه را ندارد بلکه با ماند وی هر روز شرایط آموزش و پرورش خوزستان بحرانی تر می شود موضوعی که استاندار خوزستان و وزیر آموزش و پرورش باید مانع از آن بشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا