اختصاصی راوی جنوب

فضای مجازی فرصت است ان را به تهدید تبدیل نکنیم

عبدالکریم میراب زاده

فضای مجازی در چند سال اخیر توانسته است با داشتن زیر ساخت های مناسب جهت انتشار پیام به عنوان هر فرد یک رسانه عمل کند .
و به پیشرفت سریعتر در عرصه های تجاری و غیر تجاری، اموزشی، سیاسی و اجتماعی منجر گردد.
به عنوان مثال امروزه یکی‌از مهترین ابزارهای تبلیغاتی با کارایی بیشتر و کاهش هزینه های تبلیغات خسارت امیز به شهر را می توان تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی عنوان نمود.
موضوع این مطلب نیز انتخابات پیش رو و پیش نهاد به کاندیدها و حامیان انها می باشد که فضای حاکم بر فضای مجازی را به محلی برای ارائه مطلب و راهکارهای کاندید ها قرار دهند و با برگزاری وبنارها و کمپین های مختلف از کاندیدهای خود حمایت نمایند.
و از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده شود نه اینکه محلی برای پرداختن به حاشیه سازی و تخریب کاندیدهای رقیب گردد.
در فضای مجازی اگر کاندیدها بتوانند با روحیه نقد پذیری نقد دیگران را در یک فضای احترام فی مابین در بهبود کارایی خود قرار‌ دهند می توانند عصر جدیدی در انتخابات های پیش رو را رقم بزنند و روشی برای تبلیغات کاندیدهای انتخابات های دوره های بعدی باشد.
شرایط وجود بیماری کرونا و کاهش جلسات حضوری با اقشار مختلف جامعه و محدود بودن تعداد کاندیدا فرصت بسیار ارزشمندی برای تمرین در این حوزه می باشد همانطور که در بخش اموزش توانست بسیار خود نمایی کند.
امیداوریم شرایط موجود باعث تغییر و پیشرفت در عرصه های تبلیغات انتخاباتی از یک سو و انتخاب شایسته با علم و اگاهی از شخص کاندیدها از سوی دیگر برای رای دهندگان باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا