اخبار مهماخرین خبر هااقتصادی

شرکت صنعت سازان گواه از هر نظارت و سنجشی سربلند خواهد بود

مدیرعامل شرکت صنعت سازان گواه گفت: واردات بی‌رویه موجب برهم زدن بازار شده و عدم وجود ناظر سبب جولان محصولات ناسالم و غیر مرغوب در بازار شده است.

به گزارش راوی جنوب، مصطفی خراقانی در نشست خبری با اصحاب رسانه در نمایشگاه خودرو و قطعات خودرویی در اهواز اظهار کرد: از سال ١٣۶١ با دستگاه‌های ابتدایی تولید قطعات سنگین و نیمه سنگین ماشین را شروع کرده و تلاش ما تولید قطعات با کیفیت عالی برای ارائه به مردم بود.

وی افزود: شرکت ما در حال حاضر می‌تواند با محصولات ترکیه رقابت کند و همین کیفیت محصولات باعث صادرات ما به کشورهای افغانستان، پاکستان و عراق شد.

مدیرعامل شرکت صنعت سازان گواه گفت: بسیاری از قطعه سازان شرکت ما را می شناسند، کیفیت قطعات تولیدی ما در بازار جواب خود را پس داده و در تلاش هستیم همیشه رضایت مردم را حفظ کنیم.

خراقانی با بیان اینکه با ورود کامیون آکسور به ایران، برای اولین بار دسته موتورها و زیر فنرهای این خودرو را تولید کردیم، اضافه کرد: حمایتی از شرکت‌هایی مانند ما نمی‌شود، سازمانی باید تشکیل شود که بر کار ما نظارت کنند، هیچ نظارت استانداردی برای محصولات ما وجود ندارد چرا که شرکت ما مطمئن است از هرگونه نظارت و سنجشی سربلند خواهد بود.

مدیرعامل شرکت صنعت سازان گواه گفت: درجه‌بندی کیفیت در این حوزه وجود ندارد و هر شرکتی با قیمت مختلف و کیفیت متفاوت محصولات خود را ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: دولت هیچگونه حمایتی از ما نداشته و تاکنون چند بار برای دریافت تسهیلات به منظور طرح توسعه‌ای شرکت خود تلاش کرده‌ایم اما تاکنون توجهی به این موضوع نشده است.

خراقانی با بیان اینکه در شرکت ما ۳۰۰ نوع قطعه ماشین‌آلات سنگین تولید می‌شود، افزود: شرکت ما بخش قابل توجهی از قطعات مربوط به خودروهای سنگین را تولید می‌کند.

مدیرعامل شرکت صنعت سازان گواه با اشاره به همکاری با دانشگاه صنعتی شریف در زمینه دانش فنی و ارتقاء کیفیت محصولات، افزود: اگر حمایت بیشتری از شرکت ما می‌شد می‌توانستیم شرایط اشتغال بیشتری برای جوانان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه بطور میانگین روزانه یک‌هزار قطعه مختلف در این شرکت تولید می‌شود، افزود: شرکت صنعت سازان گواه برای ٣٠ نفر بصورت مستقیم، ۲۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

خراقانی در پایان خاطرنشان کرد: واردات بی‌رویه موجب برهم زدن بازار شده و عدم وجود ناظر سبب جولان محصولات ناسالم و غیر مرغوب در بازار شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا