اخبار خوزستاناخبار شهرستان های خوزستاناخبار مهماختصاصی راوی جنوبمجلس شورای اسلامی
موضوعات داغ

ناصری نژاد در دیدار با معاونین وزیر نیرو؛ خواستار انجام وعده های بر زمین مانده وزارت نیرو شد

حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در راستای پیگیری مشکلات آب شهرستان شادگان با انجم شعاع معاون حقوقی و تقی زاده معاون آب وزیر نیرو دیدار کرد.

راوی جنوب| دیدار نماینده مردم شادگان با دکتر انجم شعاع معاون وزیر نیرو در خصوص وضعیت نابسامان آب خوزستان و مشکلاتی که در شادگان بوجود آمده است. نماینده شادگان در این جلسات با اشاره به وضعیت بحرانی آب شرب و کشاورزی استان خوزستان گفت: سازمان آب و برق خوزستان حتی از اطلاع رسانی به مردم پیرامون زمان قطعی آب شرب و یا دلیل کم شدن دبی رودخانه کارون خودداری می کند.

ناصری نژاد اظهار داشت: درحال حاضر وضعیت آب شرب و کشاورزی به گونه ای است که علاوه بر مشکلات کشاورزان مشکلات حادی نیز در آب شرب بوجود آمده و به هیچ عنوان برای مصرف مناسب نیست، شوری و کدورت آب بسیار بالاست و حتی برای استحمام هم قابل استفاده نیست.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسات پیشین با وزرای نیرو در این دولت و دولت سابق گفت: وعده های وزیران برای جبران کمبود آب و رفع مشکلات در حوزه آب تاکنون اجرایی نشده است.

وی افزود: با توجه به نزدیک بودن بهره برداری تصفیه خانه فاضلاب شادگان ترتیبی اتخاذ شود که خروجی تصفیه خانه فاضلاب را به شرکت فولاد شادگان و سایر صنایع فروخته شود، و درآمد حاصل بعنوان منبع پایدار درآمد اداره آب و فاضلاب شادگان بکار گرفته شود.

گفتنی است در روزهای اخیر مشکلات آب شهرستان شادگان بار دیگر افزایش پیدا کرده و موجب ناراحتی مردم شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا