اخبار مهم

مدیرعامل آبفا خوزستان تاب انتفاد نداشت، آبداران را اخراج کرد

در حال حاضر، آبداران آبفا (روستایی سابق) جزئی از بدنه شرکت آب و فاضلاب خوزستان محسوب می شوند که از زمان ادغام شرکت های آبفا روستایی و شهری، مشکلات مربوط به این قشر همچنان پابرجا است.

به گزارش راوی جنوب، مهمترین مشکلات آبداران، فقدان قرارداد، تبعیض در پرداخت حقوق، نبود عدالت، عدم تبدیل وضعیت و بی توجهی به خواسته هایشان از سوی شرکت آب و فاضلاب خوزستان است که این مسئله به چالشی معیشتی برای این بخش از کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان تبدیل شده است.

آبداران شرکت آبفا، در راستای پیگیری مطالبات و بیان دغدغه های خود تجمعات متعددی را برگزار و در نهایت نمایندگان آنها برای طرح این موضوعات به پایتخت سفر کرده بودند تا از نزدیک با برخی مسئولان ملی و همچنین نمایندگان مجلس گفتگو کنند.

این موضوع که پیگیری مطالبه ای بحق برای قشر محروم و آسیب دیده است، برای محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان خوش‌آیند نبود و در نهایت نامه اخراج ۲ نماینده آبداران استان را به صورت کتبی ابلاغ کرد و ۳ نماینده دیگر در انتظار ابلاغ هستند.

آقای مدیرعامل بجای اینکه پای صحبت کارکنان خود بنشیند و برای رفع مشکلات آنها راه حلی بیابد از ابزار اخراج برای این قشر محروم و مظلوم استفاده کرد. شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بی توجهی به مشکلات کارکنان خود، ماه ها آنها را دچار سرگردانی و بلاتکلیفی کرده اما به محض مطالبه حقوق، در کمترین زمان ممکن، اخراج قشر آبدار را در دستور کار داد.

این اقدام مدیرعامل آبفای خوزستان نشان دهنده ابعاد تازه تری از نحوه مدیریت در این شرکت محسوب می شود. انتظار می رود که دستگاه های نظارتی با توجه به موضوعات پیشتر گرفته شده نیز فرآیند تحقیق و تفحص از این شرکت خدمات رسان خوزستان را در دستور کار خود قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا