اخبار مهماختصاصی راوی جنوبورزشی
موضوعات داغ

راوی جنوب گزارش می‌دهد؛ شکایت از مجری صدا و سیما خوزستان بخاطر حمایت از قهرمانان ملی/ اقدام عجیب رئیس هیات وزنه برداری خوزستان / آرمین مرادی: هزینه حمایت از ورزشکاران را می پردازم

همزمان با هفته دولت بود که آرمین مرادی مجری شبکه خوزستان در برنامه زنده صدا و سیما در گفت‌وگو با حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از کمبود امکانات و گلایه های قهرمانان ورزش وزنه برداری استان خوزستان سخن گفت ، موضوعی که با تایید مدیرکل ورزش و جوانان همراهی شد.

اما گویا این مطالبه گری و بیان مشکلات جوانان علاقه مند و قهرمانان وزنه برداری خوزستان باب میل متولیان این رشته در هیات وزنه برداری خوزستان نبود و بنابر گفته یک منبع آگاه رئیس هیات وزنه برداری خوزستان از آرمین مرادی این مجری جوان و مطالبه گر خوزستان در مراجع قضایی طرح شکایت کرده است.

این اقدام سیدعلیرضا قرشی رئیس هیات وزنه برداری تعجب ورزش دوستان و اهالی رسانه را به همراه داشته است و معلوم نیست چرا قرشی بجای ارسال جوابیه به صدا و سیما خوزستان اقدام به طرح شکایت از مرادی کرده است.

آرمین مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه همواره خود را مدیون مردم خوزستان می دانم افزود : قطعا در کنار هر مظلومی خواهم ایستاد و هزینه پیگیری مشکلات مردم خوزستان و خاصه جوانان پرداخت خواهم کرد و پیگر مشکلات مردم از طریق رسانه ملی را رسالت و وظیفه خود می دانم و صدا و سیما خوزستان هم چنین رویکرد مطالبه گری را دارد.

حال باید منتظر ماند و دید این رفتارهای خارج از عرف و غیر حرفه‌ای رئیس هیات وزنه برداری ناکجا ادامه خواهد داشت و بهتر است قرشی بجای طرح چنین شکایت های به افکار عمومی پاسخگو باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا