اختصاصی راوی جنوباقتصادیسیاسی

بازدید دکتر اسماعیلی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به دعوت حجت الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، برای بررسی و رفع اختلاف سرمایه‌گذاران استحصال نمک در شادگان

عدم تعیین تکلیف حریم حوضه های استحصال نمک، موجب توقف فعالیت سرمایه‌گذاران شده است

به گزادش پایگاه خبری راوی جنوب صبح امروز به درخواست حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان و به دستور وزیر صنعت معدن و تجارت، دکتر داریوش اسماعیلی از منطقه مستعد استحصال نمک شادگان بازدید کرد و با سرمایه‌گذاران به گفت و گو پرداخت.
ناصری نژاد در رابطه با این بازدید گفت: استحصال نمک از دریا برای استفاده در صنایع پتروشیمی و … یکی از طرح های زود بازده و اقتصادی است که در مناطق مختلفی از خط ساحلی امکان اجرا دارد.
وی افزود: مسأله ای که موجب اختلاف و توقف فعالیت برخی از سرمایه‌گذاران در این حوزه شده است، عدم تعیین تکلیف حریم استحصال و بهره‌برداری است که بنا درخواست سرمایه گذاران و دستور سرپرست وزارتخانه، معاونت معدنی وزارت صمت، به این موضوع ورود کرده است و امروز شاهد حضور معاون محترم معدنی و هیات کارشناسی جهت رفع اختلاف بودیم.
نماینده مردم شادگان گفت: امیدواریم بازدید امروز باعث جمع بندی نهایی به نفع سرمایه گذاران و رونق اجرای این طرح های اقتصادی و ایجاد اشتغال در سال جهش تولید شود.

گفتنی است در این منطقه ۱ واحد فعال و ۴واحد متقاضی جهت فعالیت وجود دارد که به دلیل همین اختلاف به تولید نرسیده اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا