اجتماعیاخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب

دستگاه قضا با محتکران و گران‌فروشان برخورد کند

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با محتکران گفت: نیاز جامعه به هر سویی که برود این اشخاص اجناس را به چند برابر قیمت اصلی به فروش می‌رسانند اما توصیه ما به آن‌ها این است که لااقل به حرمت ماه مبارک رمضان از این کارها دست بکشند.

به گزارش پایگاه خبری راوی جنوب حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان ضمن تقدیر از کمک‌های مؤمنانه مردم خوزستان اظهار کرد: این زحمات گسترده مردم من را به یاد هشت سال دفاع مقدس انداخت که مردم به همین شکل به دنبال حل و رفع مشکلات اجتماعشان بودند.

وی افزود: اما یک عده افراد به اصطلاح از خدا بی‌خبر همواره به دنبال این هستند که در شرایط بحرانی کیسه‌های خود را از پول پر کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با محتکران عنوان کرد: این افراد کمین کرده‌اند تا به محض اینکه برنج، خرما و یا هر کالای دیگری نیاز جامعه شد آن را گران کنند.

وی افزود: نیاز جامعه به هر سویی که برود این اشخاص اجناس را به چند برابر قیمت اصلی به فروش می‌رسانند اما توصیه ما به آن‌ها این است که لااقل به حرمت ماه مبارک رمضان از این کارها دست بکشند.

موسوی‌فرد بیان کرد: شکم این محتکران به اندازه‌ای از مال حرام سیراب شده که گمان نکنم این حرف‌ها در آن‌ها اثرگذار باشد و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با محتکران هستیم.

وی افزود: اما خطاب به کسانی میدانم هنوز مجال بازگشت را برای خود نگه داشته‌اند تقاضا دارم که هر کدام ما در این ماه مبارک به سهم خودمان به هم رحم کنیم تا این امتحان الهی پشت سر گذاشته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا