اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب

دیدار جمعی از اعضای مجمع جوانان نواندیش استان خوزستان با معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان

به گزارش راوی جنوب امروز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت اعضای مجمع جوانان نواندیش خوزستان در دیدار با رضا نجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان به بررسی حوزه سیاسی و اجتماعی استان خوزستان و انتخابات پیش رو پرداختند.

در این دیدار اعضای مجمع جوانان نواندیش با اشاره به اهمیت سلامت انتخابات، لزوم افزایش مشارکت انتخابات، ایجاد بستر مناسب جهت نقش آفرینی احزاب به منظور افزایش مشارکت در انتخابات از جمله موارد مهم مطرح شده در حوزه سیاسی بود.

اعضای مجمع جوانان نواندیش خوزستان از رد صلاحیت ها به عنوان یکی از فاکتورهای کاهش مشارکت و گسترش ناامیدی و مانعی در مسیر توسعه سیاسی یادکردند و مراتب نگرانی خود از رد صلاحیت های صورت گرفته را اعلام نمودند.

جوانان همچنین خواستار تقویت شفافیت و استفاده از راه کارها و اصلاحات ساختاری در حوزه برگزاری و افزایش نظارت بر فرآیند انتخابات شدند

اعضای مجمع جوانان نواندیش با اشاره به ناهنجاری های اجتماعی از جمله کودکان کار، خودکشی و طلاق و … نقش آفرینی معاونت سیاسی و اجتماعی و مدیران زیر مجموعه و ارتباط مستقیم صاحب نظران را خواستار شدند.

در پایان رضانجاتی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به موارد مطرح شده انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر را دو انتخابات مهم دانست که نگاه های بین المللی ویژه به آن می شود.

نجاتی افزود: سلامت انتخابات از اهمیت ویژه برخورد دار است که تلاش تمام دست اندرکاران حوزه انتخابات بر اجرای هرچه بهتر انتخابات است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی افزود: در بخش طلاق و خودکشی آمار خوبی در استان خوزستان مشاهده نمی شود و حل مباحث اجتماعی و ناهنجاری های موجود نیاز به یک همکاری و هماهنگی بین دستگاه های اجرایی و نخبگان دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا