اخبار خوزستان

بی توجهی مسئولین آبفا خوزستان به تجمع کارکنان/بازهم اعتراض کارکنان آبفا به استانداری کشیده شد

کارکنان آبفا(اهواز) نسبت به حقوق های معوقه خود، عدم پرداخت بیمه، سنوات گذشته و بی توجهی مدیران شرکت به خواسته های آنان، در مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار راوی جنوب، امروز سه شنبه (۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۰) کارکنان آبفا(اهواز) در مقابل استانداری خوزستان دست به تجمع زدند و نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه، بیمه و سنوات خود اعتراض کردند.

آنها با تجمع مقابل استانداری خوزستان، خواستار برآورده شدن مطالبات خود شدند و به بی توجهی مسئولان آب‌وفاضلاب خوزستان به مطالبات و خواسته هایشان معترض بودند.

علاوه بر اینکه حقوق ماه های بهمن و اسفند و مطالبات چهار ماه ابتدایی سال گذشته و بیمه دو ماه پایانی سال ۹۸ کارکنان پرداخت نشده، رفته رفته زمان پرداخت حقوق فروردین سالجاری نیز در حال فرارسیدن است که سبب افزایش مشکلات و مطالبات کارکنان می شود.

گفتنی است مجموعه کارکنان آبفا استان خوزستان بارها به دلیل عدم پرداخت حقوق های معوقه، بیمه، عیدی و سنوات گذشته و جلوگیری از ادغام غیرکارشناسی اعتراض و همچنین نسبت به عدم امنیت شغلی خود ابراز نگرانی کردند.

در سال گذشته این کارکنان چندین بار مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده بودند اما مسئولین آب‌وفاضلاب خوزستان نه تنها پاسخگوی مطالبات کارکنان نبودند که حاضر به شفاف سازی در خصوص چگونگی هزینه کردن اعتبارات و درآمدهای شرکت نشدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا