اخبار مهم

قطع درختان اطراف صالح شهر گتوند سبب ناراحتی دوستداران طبیعت شده است

اداره منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان گتوند،پیگیر عاملین از بین بردن درختان و طبیعت باشند.

به گزارش راوی جنوب، درختان اطراف صالح شهر گتوند، این روزها به طور جدی در معرض آسیب هستند و هر روزشاهد قطع تعدادی از آنها در گوشه ای از شهرستان هستیم، گویی این سرمایه های طبیعی فریاد رسی ندارند.

صدای شکستن شدن تنه قدرتمند درختان در اطراف صالح شهر گتوند، قلب دوستداران طبیعت را جریحه دار کرده، و موجب اعتراض آنها شده است.

اره های تیز درحالی پیگیر درختان اطراف صالح شهر گتوند را محکوم به مرگ می کنند، که وجودشان موجب خیر و برکت برای هر منطقه است و افتادن هر کدامشان آهی از حسرت بر دل شهروندان می نشاند.

محسن بهداروند یکی از دوستداران طبیعت از صالح شهر درباره قطع درختان، اطراف صالح شهر می گوید: حدود ۱۰۰ درخت کنار و انواع درختان خودرو در زمینهای شمال شرق صالح شهر، قطع شده، که مسئولان باید به این موضوع توجه کنند، تا به بهانه های واهی درختان سبز و حافظ محیط زیست دوباره زیر تبر نروند.

پیامدهای ناشی از نابودی جنگل ها و درختان برای زمین و حیات، کاهش بارندگی، افزایش سیل و طوفان، گرم شدن زمین، افزایش گازهای گلخانه ای، افزایش بیماری ها، نابودی تنوع زیستی سیاره زمین در اثر قطع بی رویه درختان و…

از مسئولین ادارات منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان گتوند درخواست میشود، که به این موضوع ورود کرده و عاملین قطع درختان و تخریبگران طبیعت را شناسایی کرده و آنها را به قانون بسپارد، تا عبرتی بشود، برای افرادی که قصد بریدن درختان و تخریب طبیعت را دارند.

۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا