اخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هاورزشی
موضوعات داغ

سنگ تمام علی محمدی مدیرعامل گروه ملی برای رفقایش؛ نجفی با کارنامه پر از «هیچ» مدیرعامل استقلال خوزستان شد

امید علی نجفی از دوستان نزدیک علی محمدی مدیر عامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد با سابقه مدیریتی پر از ناکارآمدی و عدم موفقیت جایگزین یک مدیرعامل ورزشی موفق بومی در استقلال خوزستان شد.

اول : علی محمدی مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد و اعضای هیأت مدیره استقلال خوزستان به مردم خوزستان در رابطه با سابقه ورزشی و تیم قشقایی نجفی مدیرعامل توضیح دهند.

دوم: به سوابق مدیریت نجفی در حوزه صنعت اشاره شده است کدام کار شاخص را نجفی در حوزه صنعت انجام داده که هیچ مستندی از آن نیست و نامبرده همواره با عمر کوتاه مدیریت برکنار شده است.

سوم: زیر ساخت های باشگاه (ساختار و اتوماسیون اداری ، اقدام بزرگ راه اندازی مجدد ورزشگاه غدیر و …) هم تا حدود زیادی توسط مدیرعامل بومی و موفق قبلی کیوان بابادی فراهم شد، دقیقا کدام زیر ساخت را نجفی ایجاد کرد ؟

چهارم: به شعور مردم خوزستان که مهد فوتبال ایران و خاورمیانه است توهین نکنید نتایج و باخت های پی در پی استقلال خوزستان نشان دهنده آن است نجفی و کادر فنی نه تنها علم کافی از حوزه مدیریت ورزشی ندارد بلکه با سرعت زیاد تیم استقلال خوزستان را به سمت سقوط می برند؟

پنجم: وعده سر خرمن برای آینده به فوتبال دوستان خوزستانی آن هم با این نتایج و انتصابات بر مبنای همشهری گری و رفیق بازی علی محمدی مدیرعامل گروه صنعتی فولاد ایران سود و فایده ای نخواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا