اخبار مهماختصاصی راوی جنوباخرین خبر هااقتصادی
موضوعات داغ

پاسخ روابط عمومی نفت و گاز اروندان به یک انتقاد: اظهار نظر نکنید، ساکت باشید !

بعد از فوت سه کارگر راوی جنوب خواستار بررسی عملکرد مدیریت عذاری اهواز مدیرعامل این شرکت شد که این انتقاد با توهین و تهدید و افترا از سوی روابط عمومی نفت و گاز اروندان همراه بود.

راوی جنوب | بعد از آنها در یکی از پروژه های شرکت نفت و گاز اروندان سه کارگر فوت شدند افکار عمومی استان خوزستان این انتظار را داشتند که مدیران این شرکت ضمن عذرخواهی از مردم استان و خانواده با پذیرش سوء مدیریت خود استعفا بدهند.

اما بنظر می رسد آن چیزی که مهم نیست کارگر و جان کارگر است حتی اگر سه نفر از آنها در یک نقطه جان خود را از دست بدهند در این بی مصاحبه های بی معنا و غیر حرفه ای اهوازی جای خود را به پاسخگو روشن در رابطه با مرگ این سه کارگرد داد و این دلیلی بود بر انتقاد راوی جنوب به عملکرد فنی و همچنین نحوه پرداختن این مدیران شرکت نفت و گاز اروندان به مرگ سه کارگر .

اما این انتقاد واکنش عجیب به همراه توهین، تهدید و افترا مدیر روابط عمومی نفت و گاز اروندان را به همراه داشت و با بگم بگم های تهی به کار بردن کلماتی چون «اظهار نظر نکنید»،«ساکت باشید»، «دنبال اهداف پلید هستی» و «آبرویتان را می رود» نه تنها نشان داد ابتدایی ترین اصول پاسخگوی در روابط عمومی را نمی داند بلکه نشان داد به بار حقوقی کلمات خود هم آگاهی ندارد.

حق پیگیری حقوقی این نوع ادبیات مدیر روابط عمومی نفت و گاز اروندان برای راوی جنوب و خبرنگار این رسانه محفوظ است و یادآوری میشود چنین ادبیاتی مانع از پیگیری حقوق این کارگران نخواهد شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا