اخبار شهرستان های خوزستاناختصاصی راوی جنوبتحلیلی
موضوعات داغ

تهدید کننده خبرنگار خوزستانی، گزینه فرمانداری مسجدسلیمان ؟

راوی جنوب| در محافل مختلف سیاسی و اجتماعی از نام مهراب فلسفی زاده به عنوان گزینه فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان نام برده می شود.

نام مهراب فلسفی زاده با کارنامه پر از ابهام در دوران مدیرکل امور شهری و شوراها که هیچگاه پاسخ شفافی نسبت به ابهامات ارائه نکرده باعث طرح چند پرسش از نهاد های نظارتی می شود.

مهراب فلسفی زاده که در یک اقدام غیر حرفه ای و غیر اخلاقی و بر خلاف سیاست های دولت در دوران مدیرکلی خود در استانداری خوزستان اقدام به تهدید «خبرنگار راوی جنوب» کرده بود بر چه اساس و معیاری شایستگی مدیریت دوباره در دولت جمهوری اسلامی ایران را دارد ؟

از سوی دیگر در تابستان سال جاری برخی خبرنگاران از تلاش برخی نمایندگان بخصوص علیرضا ورناصری برای انتصاب وی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی خبر دادند ، تلاشی که البته ناکام ماند.

حال با توجه به مطالب قید شده این پرسش اساسی مطرح می شود که مهراب فلسفی زاده با کارنامه ای که در آن از تهدید خبرنگار تا نادیده گرفتن استعلام های نهادهای نظارتی دیده می شود بر چه اساس قرار است فرماندار شهر مهمی چون مسجدسلیمان، آن هم در بازه زمانی یک سال مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی شود ؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا