شورا و شهرداری های خوزستان

با حضور وزیر آموزش و پرورش۲۳ طرح آموزشی در شادگان افتتاح شد

۲۳ واحد آموزشی روز پنجشنبه ۲بهمن در شادگان با حضور حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش ، جمعی از مسوولان استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش راوی جنوب – سرپرست فرمانداری شادگان در آیین بهره‌برداری از ۲۳ مدرسه در این شهرستان گفت: این مدارس در قالب ۹۱ کلاس درس در نقاط مختلف بخصوص در روستاهای شادگان به بهره‌برداری رسیدند.

امید صبری‌پور افزود: این طرح‌ها شامل ۲۰ دبستان، یک هنرستان، یک دبیرستان و سالن آموزش‌و پرورش هستند.

وی اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را  ۲۷۵ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اعتبارات این طرح‌ها توسط خیران، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، وزارت نفت و اعتبارات ملی و استانی وزارت آموزش و پرورش تامین شده است.

صبری‌پور با تاکید بر تسریع بر اجرای طرح‌های نیمه تمام آموزشی در شهرستان شادگان گفت:ساخت و مقاوم سازی مدارس در مناطقی که از سیل سال گذشته بیشترین خسارت را دیدند باید در اولویت قرار گیرد. 

نماینده شادگان : بکارگیری نیروهای بومی شادگان در آموزش و پرورش در اولویت قرار بگیرد.

ناصری نژاد نماینده شادگان در آیین افتتاحیه ۲۳ طرح آموزشی گفت : تحول عظیمی در بحث آموزش شهر شادگان با افتتاح این ۲۳ طرح رخ داده است و امیدواریم که وزارت آموزش و پرورش در تجهیز دانشگاه فرهنگیان هم همکاری لازم را داشته باشد

نماینده شادگان گفت: نیروهای بومی آموزشی نیاز جدی شادگان است و لازم است از ظرفیت نیروهای شادگانی جهت آموزش شهروندان استفاده شود.

ناصری نژاد در پایان افزود: حفظ و نگهداری مراکز آموزشی نیاز به نیروی انسانی دارد تا از فرسودگی مراکز آموزشی و هدر رفتن منابع جلوگیری شود از طرفی تبدیل وضعیت معلمان حق التدریس به رشد کیفیت آموزشی بسیار اثر گذارد است که لازم است وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه به آن داشته باشد.

 محسن حاج میرزایی وزیر آموزش و پرورش وزیر آموزش و پرورش به همراه معاونان خود امروز پنجشنبه به منظور حضور در چند نشست داخلی و افتتاح چندین پروژه آموزشی در شهرستان خرمشهر و شادگان به خوزستان سفر کرد.

شادگان در فاصله ۸۵ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا