اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوباقتصادیتحلیلی

بزرگترین مجموعه سیلوی ذخیره سازی گندم استان در آستانه تعطیلی

طبق اطلاعات بدست آمده، کارخانه آرد دنا رامهرمز بعنوان نماینده دولت در خرید تضمینی مستقیم گندم از کشاورزان با ظرفیت ذخیره سازی ۲۰۰ هزارتنی گندم در شهرستان رامهرمز به دلیل تصمیمات غیرقانونی و تفسیر سلیقه ای مقررات توسط سازمان تامین اجتماعی استان پس از شش سال فعالیت در آستانه تعطیلی قرار گرفته است.

به گزارش راوی جنوب، این کارخانه از جمله شرکتهای پیشرو در ارائه لیست بیمه کارگران بوده و حقوق و حق بیمه کارگران را بدون هیچگونه تاخیر پرداخت نموده است.

حال چرا مدیریت سازمان تامین اجتماعی استان با وجود آگاهی کامل از این مسئله هیچگونه برخورد و تذکری به زیرمجموعه خود نمی نماید و از حقوق فعالان اقتصادی و تولیدی کشور دفاع نمی‌کند جای تعجب دارد.

انتظار میرود سازمان تامین اجتماعی چنانچه نمیتواند تسهیل کننده فضای اقتصاد و تولید کشور شود حداقل در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال جهش تولید نامگذاری شده است اختلال ایجاد ننماید و مانع تولید نگردد.

متاسفانه در سال جهش تولید بجای اینکه شاهد شکوفایی تولید باشیم، نظاره گر تعطیلی کارخانجات هستیم.

طبق اطلاعات واصله کارخانه آرد رامهرمز یکسال پس از بهره‌برداری با کارشکنی و تخلفات سازمان تامین اجتماعی در آستانه تعطیلی قرار گرفته است و چنانچه فکری نشود قطعا تا هفته آینده چرخ تولید در این کارخانه خاموش خواهد گردید.

بر اساس مستندات موجود با وجود پرداخت حق بیمه توسط این شرکت، سازمان تامین اجتماعی با تفسیر غلط و ناکارآمدی خود این شرکت را بدهکار نموده و با اجرائیه صادره قصد تعطیلی این کارخانه را دارد.

حال مدیریت ارشد این سازمان در استان با وجود آگاهی کامل از این مسئله چرا حاضر به دفاع از حق و حقوق و ممانعت از وقفه در تولید نیست جای سوال دارد.

امیدواریم کلیه سازمانها و ارگانها در سال جهش تولید اگر نمیتوانند قدمی در راه توسعه تولید و ایجاد اشتغال بردارند، حداقل چرخه تولید و اقتصاد مقاومتی را مختل نکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا