شورا و شهرداری های خوزستان

بیانیه مهم سید شکرخدا موسوی در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه

بسم‌الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ
خداوند حال هیچ قومی را دگرگون نخواهد کرد تا زمانی که خود آن قوم حالشان را تغییر دهند.

مردم شریف، قدرشناس و انقلابی اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه

امروز خوزستان عزیز ، یادگار هزاران شهید ، جانباز ، آزاده و ایثارگر به تابلویی تمام قد و عریان از تبعیض ، محرومیت و بی عدالتی تبدیل شده است.
ناکارآمدی و سرگیجه مدیریتی، این استان را به جولانگاه بحران‌های ریز و درشتی تبدیل کرده که دلسوزان انقلاب را نگران و معاندان را خشنود ساخته است.
باید هر چه زودتر وضعیت بحرانی فعلی را به وضعیتی در شان مردم ولایتمدار و شهیدپرور خوزستان تبدیل کرد.
در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مظهر و نماد مردم سالاری، انتخابات است.
هر انتخاب نقش تعیین کننده‌ای در سرنوشت و آینده کشور دارد.
یکی از این انتخابات‌های مهم، انتخابات مجلس شورای اسلامی است که به فرموده مقام معظم رهبری، «ویترین نظام اسلامی» محسوب می‌شود.
مجلس، خانه ملت و پایگاه نخبگانی است که باید صدای محرومان و مستضعفان باشند و بیرق حمایت از مردم را برافراشته و دولت و سایر قوا را به پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری وادارند.
بدیهی است تراکم مشکلات و معضلات استان خوزستان در سالهای اخیر ، متاسفانه این استان را به استان نخست در بحران‌های کشور تبدیل کرده است.
بنابراین انتخاب هر نماینده اصلح، نقش مهمی در پیگیری مطالبات و برطرف شدن مشکلات مردم دارد.
امام راحل، مجلس شورای اسلامی را در رأس تمام نهادهای جمهوری اسلامی می‌دانست و می‌فرمود: مجلس باید در راس امور باشد ولی آیا اینچنین است ؟!
در این مملکت ، مجلس محلی است که اکثریت قاطع مسائل مهم کشور بی‌واسطه یا باواسطه به آن وابسته است. هرچه به سر این ملت مظلوم در طول زمان پس از مشروطیت تا آخر دوره انتصابات ستمشاهی آمد، به طور قاطع از مجلس‌های فاسد بود که ملت در انتخاب نمایندگانش یا هیچ دخالت نداشت یا دخالت بسیار ناچیزی داشت.
آری؛ بار دیگر مردم شریف شهرهای اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه و صدها روستا در آستانه یک انتخاب حساس و سرنوشت‌ ساز دیگر قرار گرفته اند.
بر همه ما فرض و تکلیف است در شرایط حساس کنونی، نماینده‌ای در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزینیم.
از این رو بنده به عنوان خادم مردم خوزستان ضمن دعوت از همه گروه‌ها، احزاب، تشکلات، صنوف، اقشار ، اقوام و آحاد شهروندان و روستاییان عزیز برای شرکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در اهواز، برادر متدین، انقلابی با سوابق بارز مدیریتی که از دلسوزی و تجربه و توان بالا و صلاحیت کافی برای پیگیری مطالبات مردم شریف این دیار برخوردار است یعنی دکتر شبیب جویجری را به عنوان گزینه خود معرفی و برمی‌گزینم و با افتخار به ایشان رای خواهم داد.
فلذا از همه حامیان، دوستداران و هواداران خود دعوت می‌کنم تا ضمن حمایت از دکتر شبیب جویجری، در روز ۲۱ شهریور ماه ۹۹، با رای به این برادر ارزشمند برگ زرین دیگری در تاریخ انتخابات اهواز، کارون، باوی و حمیدیه رقم‌ زنند.
امید است این برادر عزیز، امانتدار و نماینده ای شایسته برای آرای مردم حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه باشد.

والسلام
سید شکرخدا موسوی
نماینده سابق مردم اهواز ، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی
سه شنبه مورخه ۹۹/۶/۱۱

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا