اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوباقتصادیمجلس شورای اسلامی

تریبون نماز جمعه ، منبرها و مجالس مذهبی، فرصتی برای تاکید بر بهینه سازی الگوی مصرف

به گزارش راوی جنوب ؛صبح دیروز جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شادگان به ریاست امام جمعه معزز شادگان و با حضور فرماندار، مسول دفتر نماینده و سایر اعضا برگزار شد که در این جلسه حسن ناصری نژاد مسول دفتر نماینده شادگان ضمن بیان اهمیت برگزاری مراسمات دینی و مذهبی و جایگاه آن در زندگی مردم شادگان، عنوان کرد: مجالس مذهبی، مراسمات و تریبون نماز جمعه بهترین مکان و بهترین فرصت برای تاکید بر بهینه سازی الگوی مصرف و صرفه جویی در استفاده از امکانات زیرساختی مانند برق، آب ، گاز و سایر خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ناصری نژاد گفت: با توجه به گرمای طاقت فرسای این روزهای استان خوزستان و وجود معضلات زیاد در شبکه های آب و برق خانگی و ضعف ولتاژ برق و فشار آب و حتی کمبود اب رودخانه به دلیل استفاده پر حجم ، باعث شده که خانواده های شادگانی در اکثر مناطق از مشکلات زیادی رنج ببرند .

مسول دفتر نماینده شادگان با عنوان انکه گاها برداشت های غیر مجاز سبب میشود اختلالاتی در شبکه های توزیع بوجود اید خاطر نشان کرد : از طریق سفارشات مکرر در رابطه با تاکید دین مبین اسلام بر استفاده بهینه از نعمت های الهی و به فکر دیگران بودن میتوان به ادارات خدمات رسان کمک شایانی نمود .
وی افزود: گرچه مردم فهیم و شریف شادگان مطمئنا این موارد را رعایت میکنند ولی من باب فذکر فان الذکر تنفع المومنون میشود از طریق مجالس مذهبی به این مهم دست یافت.

مسول دفتر نماینده شادگان تاکید کرد: ادارات خدمات رسان علی الخصوص ادارات برق و آب باید در این روزها با توجه به مسولیتی که دارند نیز بصورت جهادی پای کار باشند و با تهیه امکانات برای مردم از هیچ کوششی برای خدمات رسانی به مردم دریغ نکنند. و مسولین باید در خط مقدم توجه به دستورات ایین دین مبین اسلام و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا