اجتماعیاخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب

تشریح برنامه های معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز به مناسبت دهه ولایت

به گزارش راوی جنوب حجت‌الاسلام سیدعلی جزایری، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز در گفتگو با ایکنا به تشریح برنامه‌های این معاونت در ایام ماه ذی‌الحجه و دهه ولایت پرداخت و اظهار کرد: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «یادت باشد» با موضوعی عاشقانه برگزار می‌شود که دارای ۵۰ درصد تخفیف از سوی معاونت است. 
وی در ادامه با اشاره به برنامه این معاونت در حوزه سبک زندگی با عنوان «مَهر کمتر مِهر بیشتر» افزود: این طرح در راستای تشویق جوانان به ازدواج آسان اجرا می‌شود.
جزایری برنامه‌های معاونت فرهنگی شهردای اهواز ویژه دهه ولایت را چنین عنوان کرد: اهتزار پرچم ولایت مزین به نام «علی ولی‌الله» در ۶ نقطه شهر اهواز، فضاسازی شهر اهواز با ۸ دیوارنگاره حجمی، طراحی دیوارنگاره حجمی با حدود ۳۰۰ متر متراژ در یکی از مناطق اهواز از جمله این برنامه‌های این مناسبت است.
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز گفت: همچنین برپایی نمایشگاه شهری کتابت نور با نمایش آثار هنرمندان برجسته استان در حوزه خطاطی با موضوع آیات ولایت، راه‌اندازی کاروان تواشیح‌خوانان بین‌المللی استان خوزستان در اهواز برای اولین‌بار در شهر، مشارکت با مساجد و مراکز فرهنگی برای نورافشانی محلات از دیگر برنامه‌های دهه ولایت است که همه اینها با رعایت توصیه‌های بهداشتی اجرا می‌شوند.
وی بیان کرد: همچنین برنامه ورزشی «تکنیکی شو» هم برای استعدادیابی نوجوانان اجرا می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا