اخبار خوزستانحوادث

تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران برای رفع آبگرفتگی معابر و خیابان های اهواز با حضور شبیب جویجری نماینده مردم اهواز باوی حمیدیه و کارون+ تصاویر

جلسه هماهنگی ستاد مدیریت بحران روز سه شنبه با موضوع تسریع در جمع آوری ودفع آب های سطحی و پس زدگی فاضلاب ناشی از بارندگی اخیر در فرمانداری اهواز تشکیل شد.

به گزارش راوی جنوب |روز سه شنبه به ریاست جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز و با حضور شبیب جویجری نماینده مردم اهواز باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ، بن عباس مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، شاعری شهردار، حقیقی پورمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه شبیب جویجری نماینده مردم اهواز باوی حمیدیه و کارون ضمن تاکید بر اولویت بندی برای دفع آب های سطحی افزود : همانطور که از زحمات و مدیریت فرماندار و دیگر دستگاه هایی که جهت حل مشکل تلاش کردند لازم است تشکر شود
این اطمینان را میدهیم که نسبت به دستگاه های کم کار و مسئولانی که ضعیف عمل کردند از طریق مراجع ذیربط پیگیر و برخورد لازم صورت بپذیرد.

جویجری نماینده مردم اهواز باوی حمیدیه و کارون گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام دفع آب های سطحی و فاضلاب شهر اهواز بخصوص در نقاط بحرانی شهر با سرعت بیشتری پیگیری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا