اجتماعیاخبار خوزستانسیاسی

حضور حجت الاسلام و المسلمین ناصرى نژاد در دفتر ارتباطاتى مردم

امروز [١شهریورماه ٩٩] ناصرى نژاد نماینده مردم شهرستان شادگان در مجلس شوراى اسلامى حضور بعمل آوردند

در این حضور ناصرى نژاد گفت :دیدار با مردم و گوش دادن به خواسته هایشان حق مسلم مردم است ؛اکثر مراجع کنندگان در رابطه با اشتغال هست که یکى از دغدغه هاى اصلى ما و جوانان این شهرستان مى باشد.

وى ادامه داد: گام هاى خوبى براى اشتغال جوانان برداشتیم و در آینده شاهد اشتغال انها خواهیم بود ؛ هرچند فراهم کردن فرصت هاى شغلى به عهدى دولت است لذا درخواست هاى مکرر ما به شرکت نیشکر و فولاد شادگان جهت جذب نیروى از شهرستان شادگان هم چنان ادامه دارد .

نماینده مردم شادگان در مجلس تاکید کرد: براى ایجاد فرصت هاى شغلى هیچگاه کم کارى نخواهیم کرد و تذکر جدى به مسؤلان استانى و شهرستانى داده شد که در این زمینه تلاش بیشترى داشته باشند.

در رابطه با مطالبات دیگر مردم ناصرى نژاد از دستگاه هاى اجراى شهرستان خواستار شد: ادارات مانند برق،آب ،گاز و غیره باید در اسرع وقت مشکلات مردم را برطرف کنند ؛نباید هیچ احد الناس از خدمات اولیه شکایت کنند این براى ما قابل قبول نیست .

در پایان از فرماندار این شهرستان بابت تلاش هاى که در این مدت داشت تشکر کرد و گفت : فرماندار هم چنان به بازدیدها و جلسات خود ادامه دهد تا نتیجه مطلوبى به دست آورد و از مسؤلان بخواهد که به درستى وظایف خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا