شورا و شهرداری های خوزستان

رئیس انجمن قلب خوزستان عنوان کرد:

اولین کت کنفرانس وبینار تخصصی و فوق تخصصی قلب در ایران و خاور میانه/ خوزستان ظرفیت لازم برای درمان بیماران قلبی را دارد

رئیس انجمن قلب خوزستان از برگزاری اولین وبینار آنلاین تخصصی قلب و عروق در خاورمیانه خبر داد و گفت: خوزستان ظرفیت های لازم برای درمان بیماران قلبی را داشته و نیاز نیست برای درمان به استان و کشورهای مجاور بروند.

به گزارش راوی جنوب – حبیب حی بر امروز پنج شنبه ۲۹ خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اولین کت کنفرانس وبینار تخصصی قلب خاورمیانه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: این وبینار به همت انجمن قلب خوزستان و بیمه سلامت استان برگزار شد. این کنفرانس تخصصی بوده و برای همکاران متخصص، فلوشیپ ها و جراح های قلب انجام شد.

وی افزود: در این وبینار فیلم های آنژیو گرافی افرادی که وضعیت بغرنج و تشخیص بیماری آن ها با چالش مواجه است به اشتراک گذاشته و با نظر جمعی درمورد بیماران به تفاهم رسیده و درمان‌ مناسب را تشخیص می دهیم.

رئیس انجمن قلب خوزستان با بیان اینکه هدف وبینار درمان بیماران قلبی است، اضافه کرد: افرادی که تشخیص بیماری آنها مشکل است فیلم آنژیو گرافی آن ها در کنفرانس پخش و در مورد آنها تصمیم گیری و درمانی درست انتخاب می شود.

او ادامه داد: با توجه به کرونا امکان تجمع تعدادی از همکاران متخصص در یک فضا وجود ندارد که بخاطر آن وارد فضای مجازی شده و از طریق وب این کنفرانس را تشکیل دادیم.

حی بر تاکید کرد: نمی توان تا پایان کرونا منتظر ماند و با برگزاری این کنفرانس ها این بیماران باید تعیین تکلیف شوند.

وی تشریح کرد: این وبینار اولین بار در سراسر کشور و خاورمیانه انجام شد. هدف جامعه قلب خوزستان برتری در کشور بوده که بیماران قلبی نیازمند مراجعه به استان و کشور های دیگر نباشند.

رئیس انجمن قلب خوزستان تصریح کرد: تمام‌ پتانسیل های لازم برای درمان بیماران قلبی در استان را داریم و هیچ بیماری لازم نیست برای مداوا به خارج از استان برود.

وی اضافه کرد: این وبینار درجهت حل مشکلات قلبی بیماران خوزستانی بوده و درمورد بیمارانی که تشخیص علت آن سخت است و نیاز به خرد جمعی دارد تبادل علمی صورت می گیرد.

وی در پایان تاکید کرد: رژیم غذایی سالم‌ می تواند بسیاری از بیماری ها خصوصا قلبی عروقی را کاهش دهد که می توان با پرهیز از خوردن فست فود ها و غذاهای پر چرب از این بیماری ها پیشگیری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا