اخبار خوزستاناختصاصی راوی جنوب

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان خبرداد:

تولید ۴۸۰۰ لباس بیمارستانی/تولید و توزیع ۶۲۴۰۰۰ ماسک

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان‌ گفت: این قرارگاه با هدف کمک به محرومین در ایام کرونا ۶۲۴ هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین مردم توزیع کرد و همچنین ۱۱۶ مرحله معابر شلوغ سطح استان را ضدعفونی کرد.

به گزارش پایگاه خبری راوی جنوب به نقل از خبرنگار ایلنا از اهواز حامد شهریاری امروز نوزدهم خردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: قرارگاه جهادی امام رضا سال ۹۲ با هدف کمک به محرومین در بخش های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی با اولویت آزادسازی زندانیان تشکیل شد.

وی افزود: سال ۹۳ قرارگاه جهادی در استان شروع بکار و در ساخت و بازسازی یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی و ارائه خدمات پزشکی به یک هزار نفر خدمت رسانی کرد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خوزستان یادآور شد: سال ۹۵ نیز غیزانیه به عنوان نقطه اصلی کار جهادی انتخاب و حدود ۴۰ میلیارد ریال در قالب ساخت ۵۶۷ سرویس بهداشتی، بهسازی ۳ مسجد، حفر ۱۰ چاه، بازسازی ۲۴۷ خانه، آبرسانی ۱۱ نقطه به وسیله تانکر و ایزوگام ۵۳ خانه هزینه شد.

وی با بیان اینکه سال ۹۶ اردوی دندانپزشکی در الصافی اهواز برگزار شد، گفت: در این اردو سه هزار و ۵۰۰ نفر ویزیت و به یک هزار و ۶۰۰ نفر خدمات پزشکی ارائه شد.

شهریاری ادامه داد: سال ۹۶ نیز اردوی دندانپزشکی در یکی از مطب های نادری با چهار هزار ویزیت و خدمات پزشکی به یک هزار و ۷۵۰ نفر انجام شد.

وی اضافه کرد: در بحث اشتغال زایی حدود ۱۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در شادگان به وسیله کانال آبرسانی و احیا شد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) خوزستان از راه اندازی ۲۷ کارگاه تولید ماسک در سطح استان در ایام‌ کرونا خبر داد و عنوان کرد: در این کارگاه ها ۶۲۴ هزار ماسک تولید و به صورت رایگان بین مردم توزیع شد.

وی اشاره کرد: ۱۱۶ مرحله ضدعفونی در سطح استان به وسیله ۷۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده انجام و حدود ۲۴ هزار دستکش نیز تولید شد.

شهریاری در ادامه مطلب فوق اضافه کرد: ۱۳ هزار شیلد و چهار هزار و ۸۰۰ لباس بیمارستانی تولید و با اولویت در بیمارستان ها توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی در ایام‌کرونا، گفت: ۱۵۲ سرویس جهزیه شامل ۲۴ قلم وسیله در ۹ ماه اخیر به زوج های جوان اهدا و حدود ۶۰ یخچال با همکاری کمیته امداد امام خمینی بین مدد جویان توزیع شد.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا(ع) خوزستان در پایان افزود: در ایام سیل سال گذشته نیز بسته های بهداشتی و معیشتی بین سیل زدگان توزیع و حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کارت هدیه پنج میلیون ریالی بین خانواده های آسیب دیده توزیع شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا