اخبار خوزستاناقتصادی

نماینده مردم شادگان: انتظار ما از شرکت های نیشکر بسیار بیشتر از این هاست

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید اخیر خود از شرکت های نیشکر سلمان فارسی و فارابی گفت: شرکت های نیشکر منطقه به نسبت سالهای قبل رویکرد بهتری اتخاذ کرده اند اما توقع ما بسیار بیشتر از این هاست.
نماینده مردم شادگان در تشریح صحبت های خود گفت: برای مثال یکی از مشکلات جدی شرکت نیشکر که باعث نارضایتی مردم منطقه می شد، برداشت نیشکر به صورت سوخته و سوزاندن باگاس نیشکر بود که طی سالیان اخیر این مشکل بسیار کمتر شده و دیگر باگاس نیشکر سوزانده نمی شود، امیدواریم روش برداشت سبز هم به طور کامل جایگزین برداشت سوخته شود تا دیگر شاهد سوزاندن مزارع نیشکر جهت برداشت محصول نباشیم.
ناصری نژاد پیرامون وضعیت نیروی انسانی در این شرکت ها نیز گفت: اساس وجود این شرکت ها در این منطقه، رشد و توسعه اقتصادی منطقه بوده است، لذا تا زمانی که نیروهای بومی در سطوح مدیریتی وارد نشوند و از آن ها صرفا برای کارهای سخت استفاده شود، رسالت این طرح ها محقق نشده است.
وی افزود: لذا خواسته و تاکید اصلی ما کماکان استفاده از نیروهای بومی خصوصا در سطوح کارشناسی و مدیریتی است.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات اجتماعی به مردم منطقه توسط شرکت نیشکر گفت: حفظ و صیانت از زمین های کشاورزی مجاور شرکت نیشکر و ارائه خدماتی نظیر احداث زهکش و لایروبی انهار می تواند بسیار موثر و ارزشمند باشد.

ناصری نژاد با اشاره به آخرین وضعیت شرکت کاغذسازی شادگان گفت: شرکت سال گذشته کلنگ زنی شد اما منابع مالی کافی جهت اجرای پروژه تاکنون تخصیص پیدا نکرده است، با جدیت پیگیر تامین اعتبار و اجرایی شدن پروژه هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا